Fest på Hard Rock Cafe???

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
Oavsett om jag går till WCX, Krogen, en polare eller vart helst annars ni måhända stöta på mig, så kan jag LOVA dig att det inte är priset på ölen som avgjort vart jag hamnat.
Det är sällskapet som avgjort det. Jag kan ha roligt en hel kväll utan att dricka om det ska va så, för så har det vart tills jag fyllde 20, det kan du fråga i princip vem som hälst på forumet om.

Jag sa inte att vi skulle dra ihop en mässfest på Hard Rock nu, jag poängterade bara att när den stora massan folk som besöker mässan ska välja en fest, så är det nog mer troligt att kordinaterna är avgörande, än att det skiljer 35 spänn på en öl.
Kommer folk ner hit, bor på hotell mm, så är det ju klar enklare för dem att gå till Hard Rock än till högsbo.

Jag personligen vet att det burkar ha vart trevligt, men om jag ska se det rent opartiskt, så tror jag (trotts de jätte fina nymålade toaletterna) att folk som aldrig träffat er, som knappt vet vad WCX är, kanske hellre går till en krog i stan där det ordnas en fest för folk med samma intresse, än till en klubblokal ute i högsbo som ingen jävel utanför gbg vet vart den ligger, för att festa med folk som redan är "ett gott gäng"

Edit: Varför referera till Linneplatsen? dit är ju förfan nästan gångavstånd på fyllan... :va Folk åker förmodligen in till stan sen, eller till sina hotell, som troligtvis ligger i andra änden av stan.

Ja ja

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Självklart är det frivilligt att komma på våra fester men känns gött att vi har fått ett erkännade och ett gott rykte av att fixa riktigt bra Mäss fester :)

i år har vi tom blivit sponsrade med priser från Motorrad,garmin mfl att lotta ut.

sen håller jag med Blondie helt och hållet det som det kostar att åka från oss dela en taxi 5 pers in till stan är ca 50 spänn per skalle max lr om man orkar gå till hållplatsen

20 spänn ölen och 40 spänn groggen är bättre än 52 för ölen på Hardrock :) samt alla profiler som dyker upp på festen

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Självklart är det frivilligt att komma på våra fester men känns gött att vi har fått ett erkännade och ett gott rykte av att fixa riktigt bra Mäss fester :)

i år har vi tom blivit sponsrade med priser från Motorrad,garmin mfl att lotta ut.

sen håller jag med Blondie helt och hållet det som det kostar att åka från oss dela en taxi 5 pers in till stan är ca 50 spänn per skalle max lr om man orkar gå till hållplatsen

20 spänn ölen och 40 spänn groggen är bättre än 52 för ölen på Hardrock :) samt alla profiler som dyker upp på festen
Fixa Mattias så kommer jag :brynad:

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
Har fixat en hel del fester och prio #1 är att ha mycket folk som man VET kommer. Annars är det svårt att abonnera ett ställe om man inte vill riskera att gå back. O snackar vi ett så stort ställe som hardrock så är det bättre att man bara bestämmer i förväg att alla skall mötas där. Så slipper man en MASSA förarbete som det är om man skall fixa nåt stort eget.

Men jag tror det blir kanon på WCX. Det ligger visserligen en bit off, men som sagt. Ni sparar in taxiresan många gånger om på barnotan :tummenupp

Träffar Hardrocks ägare på lördag när hans bror har 50-årskalas, men tänker inte snacka sånt då :)

gojje

fuck yeah
Gick med
15 May 2004
Hoj
Vill köpa enduro
kommer du gå dit så får du fakltiskt ta med mej! Jag kommer aldrig gå på en "privat"fest själv... :)

Har fixat en hel del fester och prio #1 är att ha mycket folk som man VET kommer. Annars är det svårt att abonnera ett ställe om man inte vill riskera att gå back. O snackar vi ett så stort ställe som hardrock så är det bättre att man bara bestämmer i förväg att alla skall mötas där. Så slipper man en MASSA förarbete som det är om man skall fixa nåt stort eget.

Men jag tror det blir kanon på WCX. Det ligger visserligen en bit off, men som sagt. Ni sparar in taxiresan många gånger om på barnotan :tummenupp

Träffar Hardrocks ägare på lördag när hans bror har 50-årskalas, men tänker inte snacka sånt då :)

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

Vi kommer ner fem stycken på lördag.
Typ lika skuvade som ni verkar vara:D
Jag, Icko, Triggerhappy, Kamikaze Kid och Dr Bike.
Om vi får för oss att ta en taxi ut i skogen till er fest, går det att ordna då ?

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF250, GSXR750
Vi kommer ner fem stycken på lördag.
Typ lika skuvade som ni verkar vara:D
Jag, Icko, Triggerhappy, Kamikaze Kid och Dr Bike.
Om vi får för oss att ta en taxi ut i skogen till er fest, går det att ordna då ?

Jupp :)
Biljetter finns i Snakepit's monter och skulle du/ni inte hitta den så kan man lösa det i dörren.

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
kommer du gå dit så får du fakltiskt ta med mej! Jag kommer aldrig gå på en "privat"fest själv... :)
Menade inte att jag skulle dit, bara att jag tror det blir bra :)
Fast det är iofs inte omöjligt. Vet inte vad jag skall hitta på efter 50årskalaset än.
Men jag slår en pling om jag drar dit :tummenupp

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89

Klart du ska med till WCX, vill du inte gå själv så ring mig så lovar jag att eskortera dig dit, 0733 989 325 :)

Mike on a R1

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
2001 Yamaha YZFR1
Jag tror nog att jag väljer hard rock ändå... det verkar vara så farliga mc-killar i skogarna runt Göteborg. Jag måste nämligen vara hemma klockan nio...

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF250, GSXR750
Jag tror nog att jag väljer hard rock ändå... det verkar vara så farliga mc-killar i skogarna runt Göteborg. Jag måste nämligen vara hemma klockan nio...

På kvällen??? Får du inte vara ute längre för mamma hehehe... ;)

Ångrar du dig så är de välkommen, annars får du ha en trevlig kväll på Hard Rock :)

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
kompis_copy.gif

Kom plötsligt att tänka på denna gamla kampanjen.

PS. Fast det är ju upp till henne :hihi

går inte att se bilden jue.....

Nicc

Vill ha sommar året runt!!
Gick med
3 Jun 2005
Hoj
Kawasaki Vulcan S
Så, nu har jag vart på fest på wcx å det va jävligt trevligt, men jag tycker ändå att man kan försöka dra ihop ett datum då man ses i stan, så kommer det nog ÄNNU mer folk =) partyparty!!

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
Så, nu har jag vart på fest på wcx å det va jävligt trevligt, men jag tycker ändå att man kan försöka dra ihop ett datum då man ses i stan, så kommer det nog ÄNNU mer folk =) partyparty!!

Fixa du ett datum så kommer vi

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Kul att över 150 personer kom igår, riktigt riktigt kul. Verkade som alla trivdes med partyt :)
VAd många verkar ha missat så anordnar vi en mässfest under mcmässan, för människor som är inriktade på mc. Vi är ingen nattklubb utan en mcklubb.
De som inte vill festa med mycket alkohol, likasinnade och deras vänner eller deras vänners vänner, kan gå till Hard Rock istället om dom vill.

Hos oss dansar vi, super hårt och värmer oss ute vid lägerelden.
Om någon däckar pga en öl fär mycket så slänger vi inte ut dom på gatan som på andra ställen i stan. Eftersom dom flesta som kommer vet om att det är folk från SH och deras vänner så brukar vi mycket sällan (2ggr senaste 10 festerna ) haft folk som rykt ihop lite. Jämför det med ett ställe som HArd Rock där det är så minst 4ggr varje kväll dom har öppet.

En minitaxi från klubben till Avenyn, som vi räknar som centrum kostar under 100kr, tel 031-140140. Spara det till nästa gång :)

Så till er som gillar fullt ös på en mcklubb, välkomna tillbaka nästa gång, ni som är tveksamma, kom och prova. Till er som tycker det är för enkelt och för lite silikon, kokain, glam och annan diverse tillgjord utstyrsel och personlighet, ha så kul på Hard Rock :)

Peace Out //R

Last edited:

Nicc

Vill ha sommar året runt!!
Gick med
3 Jun 2005
Hoj
Kawasaki Vulcan S
hahaha, missuppfatta mig rätt...inget ont om wcx fest!! Det var jävligt ball!!! Helt rätt attityd me fullt ös å mkt öl =) Men ni kan la inte ha fest varje helg eller??? Jag kommer garanterat tillbaka på mer fest hos Er!!! Men fram tills ni har fest igen så vill man ju ändå träffa alla sköna typer ändå.. men det kanske e för mkt begärt?? =) snart e de hojsäsong igen å då e problemen över, over and out!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning