Oavsett om jag går till WCX, Krogen, en polare eller vart helst annars ni måhända stöta på mig, så kan jag LOVA dig att det inte är priset på ölen som avgjort vart jag hamnat.
Det är sällskapet som avgjort det. Jag kan ha roligt en hel kväll utan att dricka om det ska va så, för så har det vart tills jag fyllde 20, det kan du fråga i princip vem som hälst på forumet om.
Jag sa inte att vi skulle dra ihop en mässfest på Hard Rock nu, jag poängterade bara att när den stora massan folk som besöker mässan ska välja en fest, så är det nog mer troligt att kordinaterna är avgörande, än att det skiljer 35 spänn på en öl.
Kommer folk ner hit, bor på hotell mm, så är det ju klar enklare för dem att gå till Hard Rock än till högsbo.
Jag personligen vet att det burkar ha vart trevligt, men om jag ska se det rent opartiskt, så tror jag (trotts de jätte fina nymålade toaletterna) att folk som aldrig träffat er, som knappt vet vad WCX är, kanske hellre går till en krog i stan där det ordnas en fest för folk med samma intresse, än till en klubblokal ute i högsbo som ingen jävel utanför gbg vet vart den ligger, för att festa med folk som redan är "ett gott gäng"
Edit: Varför referera till Linneplatsen? dit är ju förfan nästan gångavstånd på fyllan... Folk åker förmodligen in till stan sen, eller till sina hotell, som troligtvis ligger i andra änden av stan.
Ja ja