Fest på Hard Rock Cafe???

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
hahaha, missuppfatta mig rätt...inget ont om wcx fest!! Det var jävligt ball!!! Helt rätt attityd me fullt ös å mkt öl =) Men ni kan la inte ha fest varje helg eller??? Jag kommer garanterat tillbaka på mer fest hos Er!!! Men fram tills ni har fest igen så vill man ju ändå träffa alla sköna typer ändå.. men det kanske e för mkt begärt?? =) snart e de hojsäsong igen å då e problemen över, over and out!
klart som fasiken vi kan träffas på stan, fest varje helg hos oss hade slutat med grav alkoholism :)
Tycker dock att som mcfest under mässan funkar det klockrent hos oss på klubben, där vi har utgått från receptet mcmässa, mcklubb, mckåk, mcfylla, mcfolk, mceld på utsidan :)

Hoppas jag massuppfittat rätt nu då _:)

Mike on a R1

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
2001 Yamaha YZFR1
Hej!
Jag missade hard-rock... Hamnade på rockbaren, men det var ena riktigt trevliga mc-knuttar där. Fick en lite annan bild av mc-killar.... he he! Näe, men det var fruktansvärt kul i GTB med mässa o sprit...

Laddar inför nästa år!

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Hej!
Jag missade hard-rock... Hamnade på rockbaren, men det var ena riktigt trevliga mc-knuttar där. Fick en lite annan bild av mc-killar.... he he! Näe, men det var fruktansvärt kul i GTB med mässa o sprit...

Laddar inför nästa år!

inte för att va sån men Göteborg förkortas GBG inte GTB. Eller är det en annan förkortning som jag helt enkelt inte hade iQ nog för att förstå?
blev tappad för många gånger med huvet ner i golvet när jag va liten så kanske därför :D :tungan

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning