festfasoner

Kia

Guest
Folk som inte har vett att fatta när det är dags att gå hem och lägga sig är fruktansvärt irriterande. Å människor som går på fest med ett dåligt humör som smittar av sig på resten av sällskapet.
Sen en fjortisfylla när man är över 20 är bara för pinsamt... :fyllisar

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Folk som dricker öl på mina fester :mad: De fattar inte att när man är hemma hos mig så dricker de sprit! Dessutom bjuder jag alltid men ändå är det alltid minst en dum jävel som har med sig äcklig öl som luktar apa :fyllisar
Sen folk som kastar tomater från min balkong över till motsatta hus fönster, så jag har ett fint brev i lådan dagen efter.... *vuxna människor?*

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
* sentimentala killar & tjejer
* killar & tjejer som bara vill slåss å jävlas
* folk som blir irriterade om man inte dricker alkohol alls på en fest för att man ska upp och jobba 5.00 nästa dag. (de personerna är dock lätträknade)
*spyor inomhus
* enkelspåriga musikfantaster. (blandat är bäst, inte enbart 1 musikstil hela kvällen)

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Dee_cati skrev:
Sen folk som kastar tomater från min balkong över till motsatta hus fönster, så jag har ett fint brev i lådan dagen efter.... *vuxna människor?*
Råkar du ofta ut för det eller? :va

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
-Rosen- skrev:
fjortisar som dricker en folköl och sen börjar snurra runt och skrika att de är jättefulla.
Vi går nog inte på samma fester du och jag :D
jag stör mig på folk som går hem alldeles för tidigt. en fest håller på tills båda i värdparet sover.

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Folk som dricker annat än sprit, fyfan vad jag hatar ölburkar och skit hemma hos mig, det ska dom ge fan i. Alltid kvar en massa och inte fan tänker jag då panta dom iallafall, det är bulla säkert.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
A_o_D skrev:
folk som vill lyssna på jävla magnus uggla!!!1 :kocko

Ja fy fan.... :zpy det kan ju få det mest soliga festhumör att blåsa bort.
Vem vill höra om hans jävla ragg på fjortisar på Stureplan. Tvi!!

Störande med folk som glömt partyhumöret hemma...man har inte roliga än man gör det. Och med lite sprit innanför västen så kan det lätt bli lite kul. :fyllisar Om man inte konsumerar sig för mycket vill säga.

//Mad

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
-Rosen- skrev:
fjortisar som dricker en folköl och sen börjar snurra runt och skrika att de är jättefulla.

Vad är du på för fester?

Något som är både irriterande och äckligt är snus. Snus på bord, lössnus i burkar med massa öl i som man häller ut i slasken osv...

A_o_D

dead girls never say no
Gick med
15 Jul 2005
Hoj
zx10r -08
Emmi skrev:
Vad är du på för fester?

Något som är både irriterande och äckligt är snus. Snus på bord, lössnus i burkar med massa öl i som man häller ut i slasken osv...

Håller med soom faan! dock så snusar jag men jag slänger dem ALLTID!
de finns inge värre när man dagen efter ska hälla ut all överbliven öl och sen ligger det snus i dem med :mad:

"ju mindre man minns destå roligare har man haft" elle "det man inte minns har inte hänt" - två av mina klassiker :)

FreddaGädda

Guest
The all time favourite är när man ska gå hem och någon har tagit ens skor eller jacka :mad:

Wesslan

Unusual Scrambler user
Gick med
18 Jan 2005
Hoj
2015, Ducati Scrambler FT
Jonathan skrev:
Kan inte folk bjuda lite på sig själva och lägga in en festbild här nu!
Så kul :D

Denna bild från helgen tycker iaf jag är ganska kul, men det kanske är för att jag vet hur sjukt gubben dansade :)

Bifogat

• DSC00289copy.jpg
    DSC00289copy.jpg
    141.5 KB · Visningar: 116

Jonathan

Guest
Wesslan skrev:
Denna bild från helgen tycker iaf jag är ganska kul, men det kanske är för att jag vet hur sjukt gubben dansade :)

Men vad i helsike :hihi

Kommer bilder från mig lite senare ikväll.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
honkiie skrev:
fyfan vad jag hatar ölburkar

....Dödstraff på folk som lägger snus i ölburkarna(om festen är hos mig)..

Annars finns det egentligen bara en sak jag stör mig på och det är grabbar med taskigt ölsinne som ska börja leka tupp och sloss.. Finns inget mer patetiskt än vevande snubbar. Kan de inte dricka öl utan att tro de är Tyson så ska de inte dricka.
:4skrika

Übersvartsjuka snubbar som börjar mucka bara för man växlar ett ord med deras tjej om det är henne man råkar hamna bredvid i baren är oxå vidriga. har de så taskig självkänsla att de inte pallar att deras tjej växlar några ord med någon på krogen så borde de inte gå ut på krogen med sin tjej. De borde inte ens ha tjej. De borde sitta i nån djävla grotta i Afghanistan med andra talibaner.. (nej, jag syftar inte på hårfärg eller ursprung.. jag syftar på en kvinnosyn som innebär "hon är min, jag äger henne" och att de börjar mucka med folk som inte har en susning om att tjejen ens är upptagen förän de får den obligatoriska knuffen i ryggen och kommentaren:
- vaffan snackar du med min brud för?!")

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
crashtestdummy skrev:
jag stör mig på folk som går hem alldeles för tidigt. en fest håller på tills båda i värdparet sover.

FEL! En fest är slut när alla har däckat/somnat. Alltid lika kul och vakna dagen efter och se alla som sover på dom mest konstiga ställen.

Snus i ölburkar är som sagt det vidrigaste som finns.

sen folk som rotar i kylskåpet är iriterande. jag mennar vad fan ska du med persilja till när du festar? Få upp tvålen eller? (se swedie'e tråd)

Last edited:

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
prulle skrev:
FEL! En fest är slut när alla har däckat/somnat. Alltid lika kul och vakna dagen efter och se alla som sover på dom mest konstiga ställen.

Snus i ölburkar är som sagt det vidrigaste som finns.

sen folk som rotar i kylskåpet är iriterande. jag mennar vad fan ska du med persilja till när du festar? Få upp tvålen eller? (se swedie'e tråd)
därför har man en ölkyl i vardagsrummet
:tummenupp

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Emmi skrev:
Vad är du på för fester?

med tanke på min ringa ålder så kan du nog gissa :)

crashtestdummy skrev:
vi gör nog inte det nä :hihi , en fest håller på tills ingen vill vara kvar, då befriar man värdparet som man tejpat fast någonstans :hihi

Chribba

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6
Wesslan skrev:

Ta mig fan! Var såg du den gubben? Har nämligen sett en gubbe som var mycket lik honom på ett uteställe i Sthlm. Jag minns att jag och polarna funderade på hur fan han kunde ha så mycket unga, snygga flickor runt sig hela tiden. Vi kollade även på när han åkte iväg i Taxi med en donna...

Wesslan

Unusual Scrambler user
Gick med
18 Jan 2005
Hoj
2015, Ducati Scrambler FT
Chribba skrev:
Ta mig fan! Var såg du den gubben? Har nämligen sett en gubbe som var mycket lik honom på ett uteställe i Sthlm. Jag minns att jag och polarna funderade på hur fan han kunde ha så mycket unga, snygga flickor runt sig hela tiden. Vi kollade även på när han åkte iväg i Taxi med en donna...

Tror inte det är samma gubbe då detta var på playa del ingles. Han höll igång i minst en halvtimme. Först stod han utanför buren men de som jobbade där tyckte han var rolig och lät han gå in. Jag filmade honom också men jag hade bara mobilkamera med mig så den blev det inte så bra kvalitet på.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln