festfasoner

Kia

Guest
Suomalainen skrev:
Fin i kanten?

Såna stör jag mig på, är det fest så är det fest perkele!! :yoparty :öl


Fin i kanten, nja inte överdrivet. Men fjortisfylla tycker jag väl ändå att man ska vara klar med när man är över 20 och få gå på systemet, kanske har varit full några gånger och vet ungefär var gränsen går. Förhoppningsvis är man inte portad från varenda klubb utan kan gå in och sitta en stund i baren. Folköl, stå ute och frysa arslet av sig, Marlboro Light och epa-traktor känns rätt passerat när man är över 20 eller....? Tja det finns väl iof folk till allting... :tungan :hihi :Bugar
 

Paradoxy

Guest
Feströkning.

Hatar rökare rent allmänt och att skylla på att det är fest är ju fan klent. Vågar man inte stå för att man röker så är man ingen man.
 

Zita

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2005
Ort
Västerås
Hoj
cbr 600f -97
Fnittriga tjejer även om jag själv kan va det ibland.... :huvet
Rökare. Jag bli illamående av rök så jag blir hemskt irriterad när folk röker inne! :gnissla
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Paradoxy skrev:
Feströkning.

Hatar rökare rent allmänt och att skylla på att det är fest är ju fan klent. Vågar man inte stå för att man röker så är man ingen man.

Röker du inte själv lilleman så vet du inte vad du talar om.

/Feströkare
 

Paradoxy

Guest
Starstriker skrev:
Röker du inte själv lilleman så vet du inte vad du talar om.

/Feströkare


Tycker du om att betala dyrt för att förgifta din kropp och andra runt omkring dig?
 

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Hojlös! :(
Wesslan skrev:
Denna bild från helgen tycker iaf jag är ganska kul, men det kanske är för att jag vet hur sjukt gubben dansade :)

Hahahaha :rofl :rofl
Fan vilken skön gubbe...han ser ut att ha några riktigt grymma moves, tjejen ser grym avundsjuk ut! :hihi
 

Huck

Dom ljuger!
Gick med
23 Aug 2003
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki
Paradoxy skrev:
Tycker du om att betala dyrt för att förgifta din kropp och andra runt omkring dig?


Jag tycker man betalar rätt dyrt för att förgiftar sig när man festar oavsett om man röker eller ej. :hihi

Jag har principen att jag endast röker om jag har alkohol i kroppen, aldrig annars.

Annars är ju som sagt innan nyktra rätt tråkiga att festa med när dom pe-påkar allt hela tiden.
 

Paradoxy

Guest
Huck skrev:
Jag tycker man betalar rätt dyrt för att förgiftar sig när man festar oavsett om man röker eller ej. :hihi



Liiiiiten skillnad tycker jag dock.

Dessutom är rökning riktigt snuskigt äckligt.
Och om jag dricker en öl eller lite sprit så blir inte alla runt omkring mig störda eller förgiftade av det.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top