På tal om att lägga märke till avatarer och att trådens ämne redan frångåtts rättså ordentligt så måste man väl ändå tacka Proskin för hans fina avatar. hehe
Tack! Det va fan inte lätt att komma i den stringen ska du veta
Last edited:
På tal om att lägga märke till avatarer och att trådens ämne redan frångåtts rättså ordentligt så måste man väl ändå tacka Proskin för hans fina avatar. hehe
Som någon vis man sa i en annan tråd. Att stunta med flaxande ben och armar är ungefär lika manligt som det här...
Fina bilder!! Men tycker ALLA som visar upp bilder på hur duktig man är på sådant borde föregå med GOTT exempel för newbies och åtminstone bära hjälm, el har de utan hjälm inget att skydda
När t om proffsen andvänder det, och ni är bara amatörer.......
JAG får vad med och betala på min skattesedel om ni slår i skallen och blir ett vårdpaket..
mm och det är tackvare er som vi har råd att köra utan hjälm
hade vi fått betala själv så skulle jag alltid köra med hjälm
mm och det är tackvare er som vi har råd att köra utan hjälm
hade vi fått betala själv så skulle jag alltid köra med hjälm
Missförstå mig inte nu, ni är jätteduktiga på det ni gör, men det handlar som sagt om vem som gör de snyggaste stunten, inte de svåraste.
! )
Gör det? Är det du som bestämmer det? Jag tycker det handlar om att göra det man tycker är kul och om man impar på andra (vilket också är kul) så handlar det väl om show? ett 30 m dropp med snowboard är klart ballare än att snurra på en rail men det senare bra mycket svårare. Om ett gäng grabbar är och lajjar nå´nstans och kör sina insideskämt för varran så kan väl inte andra komma och förklara för dom vad de ska tycka är kul och vad de ska göra när de träffas?
I övrigt skulle jag nog säga att det är svårare att droppa 30 meter än snurra på en rail, men det är ju bara vad jag tycker som sagt.
Det är svårare att spela humlans flykt på harpa än att köra en fisig stående wheelie med fladdrande jeans i kvällssolen men vem orkar kolla/lystna på en harpa? ingen i de här gänget kan Jag tänka mig.
Det är ju exakt det jag säger!
Tranicos: Om du inte tycker att stunt är kul att titta på, varför går du ens in och kommenterar?
Inte fan går jag in i din tråd och skriver att ditt hojbygge är skitfult bara för att jag tycker det...
Förvisso men det Jag det Jag påpekar är att det handlar nog mer om att ha kul i det här fallet. Vad de har för insidejokes och till vilka här de riktar sig har andra ingen koll på, därför fattar inte Jag varför alla blir så upprörda över det.
Jag tycker det är fjantigt att fjantarna som tycker det är coolt måste ge sig på fjantarna som tycker det är ocoolt, speciellt då fjantarna vet om att dom kommer reta upp fjantarna. Ni är alla fjantiga!
Så sluta fjanta er nu!
Själv är jag cool cdevil) och tycker bilderna hade blandad kvalitet. Vissa var sådär medans andra var superbra. Min favvo var den här: (vad är det för kamera och objektiv som ni använt till denna?)
Peace!
Tänker inte påstå att ni inte är duktiga, men vilka JÄVLA fjantar!!
LÅTSAS VATOS!!
Hej! jag är 14 och leker värsting zzzzzzzz
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring