Liwa1
Supermedlem
Härrejävlar. Tur att Jag inte är full så Jag inte släper ut allt... Folk får säga vad de vill. Detta är ett forum. Jag är ledsen att du inte förstod liknelsen du som är så "klok så att du kan spela dum"
Det är din överlägsna attityd som gör att Jag tröttnar, du förklarar (som facit) vad som gäller och inte och vilka som kan vad och inte. Lite lätt respektlöst tycker jag. Det är dessutom illa att du förklarar allt dåligt om folk i förhålande till matti vilket gör att man (inte jag) inte kan försvara sig utan att kasta sig på honom. Han är en jävligt duktig kille och det här handlar inte om honom så håll honom utanför. Jag vet att du känner honom sen gammalt och att du sett alla potatisar hålla på osv men klappa inte folk på huvet sådär, det är bara illa.
och btw, vilka menar du när du säger "Japp tramsig och halvdana stunt är exakt så icke häftig som den bilden"? Jag ser bara bra-skit på bilderna i den här tråden, dessutom jäkligt bra tagna kort. Det skulle vara pistolbilderna i så fall men de som inte kan ta det på annat sätt än allvar har issues.
Sorry min griniga framtoning men någon måtta får det vara på sosseöversitteriet.
Vet du vad ett ordspråk är? Jag har aldrig sagt att jag är så klok att jag kan spela dum. Det är något du helt hittat på själv. Men förövrigt har jag ett ordspråk i min avatar som säger något liknande du skriver. Men det är två helt olika saker mellan ha den där och vad jag har sagt att jag är.
Sosseöversitteriet? du känner absolut inte mig märker jag, för sosse är jag dock inte.
Klappar inte på huvudet på någon, dock säger jag vad jag tycker är bra och vad jag inte tycker är bra, alltså om någon är bra i mina ögon eller inte. Så det du hänger upp dig på är min smak och mitt tycke och tar det som ett "facit" för alla. Jag talar bara för mig sjäv och vad jag gillar i stunt väg eller inte. Vad jag tycker är alltså inte en lag som alla andra ska följa i tycke och smak.
Glad påsk