Slappa
Rage closed inside!
Matti är bäääst, alla andra ser ut som fjantar när dom försöker stunta! Rossi är bäst, alla andra som försöker åka fort runt en bana ser bara ut som patetiska wannabees!
Lingonvecka?
Matti är bäääst, alla andra ser ut som fjantar när dom försöker stunta! Rossi är bäst, alla andra som försöker åka fort runt en bana ser bara ut som patetiska wannabees!
Nu när hjälm/skydd debatten åter är igång, så tänkte jag bara vädra min åsikt. Vi bor ju i Sverige, det där tyvärr är en begränsad säsong för att åka hoj i.
Så ni som stuntar på seriös nivå vill väl få ut så mycket tid som möjligt? Är det inte då dumt att åka utan skydd? Rammlar man så kasnke man skadar sig, och får ta det lugnt ett tag, om man hade använt skydd så hade det kanske skadan kunnat undvikas! Jag menar, ni har ju fin fina skydd på hojjarna, motobur o kraschpuckar o grejjer.
Om man själv och bågen håller ihop så får man åka/öva mer! Bara en tanke, ingen kritik!
Åter igen, snygga bilder, snygga tricks!
Jag har faktiskt inte sett dem köra speciellt mkt utan hjälm, (förlåt Ingel, nu förstör jag din myt igen.. )
Och det är väl inte direkt nya tricks som övas in utan hjälm.
Matti är otroligt duktig, men jag tycker att det varit samma sak på många uppvisningar nu, inget nytt mao. Det är det jag vill se, att man gjort framsteg genom att visa upp nya trick.
Liwa, i fallet Matti är du väl liiiite partisk
Andreas, nog för att jag e singel, men inte direkt sååå desperat! Du har oxå talang, men jag har inte sett dig köra hoj än, så därför uttalar jag mig inte om dig!
Teo, det är du som verkligen borde släppa det hela. För det tycks låta på dig att om man inte tycker det var bra, roligt så ska man hålla käften.
Jag har faktiskt inte sett dem köra speciellt mkt utan hjälm, (förlåt Ingel, nu förstör jag din myt igen.. )
Och det är väl inte direkt nya tricks som övas in utan hjälm.
Matti är otroligt duktig, men jag tycker att det varit samma sak på många uppvisningar nu, inget nytt mao. Det är det jag vill se, att man gjort framsteg genom att visa upp nya trick.
Liwa, i fallet Matti är du väl liiiite partisk
Andreas, nog för att jag e singel, men inte direkt sååå desperat! Du har oxå talang, men jag har inte sett dig köra hoj än, så därför uttalar jag mig inte om dig!
Teo, det är du som verkligen borde släppa det hela. För det tycks låta på dig att om man inte tycker det var bra, roligt så ska man hålla käften.
Det är ju roligt att se att du vränger saker till något helt annat. Vart du får träningsläger i Polen i från är bara från dig själv och inte från mig.
Det är Matti är den som kan stunta och är riktigt cool utan ta till fjanterier. Hans shower bjuder på snygghet, häftiga effekter. Det är där man ser klassskilnaden på stuntare så att säga.
Haha Matti är ju så överskattad. Vad är det som är coolt med hans shower? hans garagevändning? lr när han står bakom hojjen och man tror han ska hoppa till spreader och han sätter sig bara, så gay!
Det är Matti är den som kan stunta och är riktigt cool utan ta till fjanterier. Hans shower bjuder på snygghet, häftiga effekter. Det är där man ser klassskilnaden på stuntare så att säga.
Hur kan du sitta och säga sådär?
"att han är den enda som kan stunta"
/Andreas
Med all respekt för olika personer åskter/smak på stunt-stil, men jag tycker vi kan lämna Matti utanför denna diskussion då han inte har blandat sig eller att det direkt handlar om honom. Det börjar ploppa upp onödiga komentarer som inte har med diskussionen att göra.
Han kör sitt rejs och andra stuntare sitt. Men nu var/är det ju pickadollen och en hjälmlös rackare det hela handlar om och inte hurvida Matti e "gangsta" eller inte jämfört med flera andra eller vem som e bättre än någon annan.
Trevliga bilder, ni är säkert riktigt duktiga...
Men alla dessa andra töntiga bilder, lägg ner. Är ni fjortisar så har hittat en leksakspistol och känner Er tuffa, jävla fjantar
Kul att punktera huvudet från två meter, om olyckan är framme! väx upp och använd skydd, eller det är ju bra att ni får använda huvudet till något
Trevliga bilder, ni är säkert riktigt duktiga...
Men alla dessa andra töntiga bilder, lägg ner. Är ni fjortisar så har hittat en leksakspistol och känner Er tuffa, jävla fjantar
Kul att punktera huvudet från två meter, om olyckan är framme! väx upp och använd skydd, eller det är ju bra att ni får använda huvudet till något
På många av era hojar har ni tagit bort överdelen av kåpan men låtit underdelen sitta kvar. Varför har ni gjort så?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|