Decoy skrev:2554115Grym film! Tokimpad
Visst är det Big B i början va?
Tommy_L skrev:2551693Filmen är på 82 meg, men jag är säker på att den är värd att ladda ner!
http://sporthoj.years2.com/Stuntindustry.avi
Skriv gärna vad ni tycker.....
SLADDVARNING skrev:2556880Verkligen grymt duktiga båda två!!!! Men varför ska man varva som en jävla idiot(typ spränga motorn)???Är man duktigare då eller?
Tommy_L skrev:2556798...låten med BigB heter some people.
Kul att vi får så mycket kommentarer, är det något ni funderar på så är det bara fråga.. Några har anmärkt på att det är dumt att vi kör utan hjälm; tänkte att jag skulle skriva något om detta men kom inte på nått bra förutom att vi oftast har det.
Gustav1 skrev:2557111Reflektion kolon, det blir lite som att titta på AFV (americas funniest homevideos) fast med proffessionella stuntmän med inövade "olyckor" istället för dumma amerikaner.
Er körning är ju gräsligt säker, men inte särskilt spännande att titta på, egentligen.
Tommy_L skrev:2557168Aj då, vad ska vi göra för att det ska bli spännande då?
Tommy_L skrev:2557168Aj då, vad ska vi göra för att det ska bli spännande då?
Dominator-Rocks skrev:2557198
Edit: Onestly håller inte med Gustav1 för femöre!
Tommy_L skrev:2551693Filmen är på 82 meg, men jag är säker på att den är värd att ladda ner!
http://sporthoj.years2.com/Stuntindustry.avi
Skriv gärna vad ni tycker.....
Gustav1 skrev:2557255
Nä, det kanske är jag som blivit bortskämd på mcstuntfilmer till slut.
Gustav1 skrev:2557255Tja, vet inte. Bli amatörer igen och göra packboxdödande wheelies på ettan och 12000 varv.
Det var alltså inte menat som kritik.
Nä, det kanske är jag som blivit bortskämd på mcstuntfilmer till slut.
Tommy_L skrev:2557343Fatta vad mycket vi har tränat för att komma dit vi är idag.. oxå säger du att vi ska bli amatörer igen, haha det va ganska kul faktiskt
Håller med på varenda punkt! Höjdpunkten i filmen är när Jocke åker i cirklar där vid kiosken, så vansinnigt phett. Skulle vara riktigt skoj att se er göra en ren huliganarfilm utan allt vad parkeringsplatser och tennisplaner mm. heter. Låt fantasin flöda... Lite motardåkning skulle inte heller vara fel. Men trä på er hjälmarna för guds skull.M:et skrev:2557418WOW. Jag är riktigt imponerad! Det är helt sanslöst vad duktiga ni har blivit! Körningen är skitsnygg, klippningen kanon, en riktig höjdarrulle.
Ett stort plus är som tidigare nämnts de olika miljöerna. Av någon anledning blir det tråkigt om allt utspelar sig på samma plats, även om det är variation på tricken.
Ni frågade om idéer för att få det ännu bättre. Något jag tycker är kul är när man hittar på nytt, tex som när cirkeln fortsätter ut över gräset, upp på trottaren och tillbaka. Mer sånt. Just nu är det mycket cirklar i alla varianter. Variera det med åttor eller följa en slinga, typ cykelväg eller gokartbana. Varför inte ett rejs sittande på tanken runt en gokartbana med stående start
Keep up the good work, det här är världsklass! En given favorit på förfesterna
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |