Fetaste rullen någonsin??? Stuntindustry.com

cool_jocke

www.stuntindustry.com
Gick med
7 Sep 2004
Ort
hedesunda
Hoj
600rr-07
supermoppe skrev:
2557575 Håller med på varenda punkt! Höjdpunkten i filmen är när Jocke åker i cirklar där vid kiosken, så vansinnigt phett. :yoparty Skulle vara riktigt skoj att se er göra en ren huliganarfilm utan allt vad parkeringsplatser och tennisplaner mm. heter. Låt fantasin flöda... Lite motardåkning skulle inte heller vara fel. :) Men trä på er hjälmarna för guds skull. ;)

Alltid bra med synvinklar och ideér.. vi kommer självklart göra fler filmer, och de kommer vara ännu bättre men någon ren huliganfilm kommer vi nog inte göra. Tro mig att vi vart sugna men det brukar bli så mycket skäll och det kan ses som oproffsigt att vara ute i trafiken å köra. Men lite streetåkning med vanliga standardhojar kommer iaf vara med i nästa film, har redan mycket roliga ideér på gång..

Motarden finns kvar, har inte hunnit åka på den bara. Den är skitkul och kommer vara med. Har tyvärr inte filmat nått med den i år.
 
Last edited:

supermoppe

Men i min värld...
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Uppsala
Hoj
DT
cool_jocke skrev:
2557652Tro mig att vi vart sugna men det brukar bli så mycket skäll och det kan ses som oproffsigt att vara ute i trafiken å köra. Men lite streetåkning med vanliga standardhojar kommer iaf vara med i nästa film, har redan mycket roliga ideér på gång..
Det är just det, ni är "för proffsiga" och man förstår ju självklart att ni vill behålla erat rykte och inte heller vill få skäll i onödan. Den ultimata filmen vore att att korsa en bra huliganar-film, tex. "orminge" (enligt mig den bästa outlaw-filmen med bäst låtval som gjorts hittills) men med er som piloter. Sedan som pricken över "i" blanda in lite klipp som tex. kiosk-cirklarna. Nån phet couster/stoppie i sido-vy sett förbi nån korvkiosk i mörket, mm. mm.

Väntar med iver på nästa film... :corn
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
supermoppe skrev:
2557858 Det är just det, ni är "för proffsiga" och man förstår ju självklart att ni vill behålla erat rykte och inte heller vill få skäll i onödan.
Väntar med iver på nästa film... :corn

Ja lite Servin it Up stil, flyga med motarder genom korsningar i San Fransisco osv det kan ni väl ha med i nästa film:D
 

savvyswede

Ny medlem
Gick med
1 May 2006
Ort
Kalmar
Hoj
GSX-R 1000 K6, EXC 450 -07, CRF 250X -05, XRV 750 Africa Twin -99
Toksnygg film, och grymt kört:yoparty :yoparty . Roligt att se att alderholmen äntligen används till något vettigt. :tummenupp
 

Tommy_L

www.stuntindustry.com
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Gävle
Hoj
ZX6R
savvyswede skrev:
2559306 Toksnygg film, och grymt kört:yoparty :yoparty . Roligt att se att alderholmen äntligen används till något vettigt. :tummenupp

Haha, jag vet.. det är ett grymt ställe! Har mycket coola klipp däreifrån men vi ville inte göra filmen nå längre. Det finns ett övergrymt ställe där att köra på men vi vågade inte, det va så jäkla halt och grusigt. Kanske blir i nästa rulle. Det är supertight och inga räcken! så kör man ner så blir det lite knepigt att få upp hojjen eftersom det är ca 20m djupt där. Aja, får se... :gnissla
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag brukar inte bli så impad av alla dessa miljoners stuntrullar men denna va riktigt fet, välgjord och med grabbar som har full koll på läget :tummenupp
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
GSXR1100R skrev:
2559834 Jag brukar inte bli så impad av alla dessa miljoners stuntrullar men denna va riktigt fet, välgjord och med grabbar som har full koll på läget :tummenupp

Det skriver jag också under på.

Den här filmen sticker ut från mängden. Jag blev grimt impad när jag såg den.

Nu har inte jag läst hela tråden, men det verkar som att ingen kommenterar nåt ang. skinnställ eller hjälm. Äntligen!

Ruggigt bra grappar!
 

Tommy_L

www.stuntindustry.com
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Gävle
Hoj
ZX6R
Låtarna som är med i filmen är dessa.

The Alchemist - Bring It On
BigB - Some People
Fort Minor - Remember The Name

Filmen ska funka i senaste versionen av mediaspelaren. Annars är det bara ladda ner VLC-player från http://www.videolan.org den klarar att spela det mesta.
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Kan ni inte mixa ihop en lite längre mer varierande rulle nån gång? Rigge gör det säkert mer än gärna som den slav han är:tungan
 

Tommy_L

www.stuntindustry.com
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Gävle
Hoj
ZX6R
Slappa skrev:
2559949 Kan ni inte mixa ihop en lite längre mer varierande rulle nån gång? Rigge gör det säkert mer än gärna som den slav han är:tungan

Haha, Rigge slav.. :näsblod . haha, Du känner inte han va :)

Jo nästa film kommer bli övergrym, lovar.. :yoparty
 

#acke#

Det spelar ingen roll vem som gör det...
Gick med
1 Nov 2005
Ort
Sthlm
Hoj
CBR 900, XR600
Kommer träna tills snön ligger, vill bli som ni grabbar! Hittils funkar att tolva men hur i h***** lyckas ni få hojjen att svänga som ni vill. Slutar alltid med krasch när jag försöker men skam den som ger sig...

För övrigt kan jag bar lovorda filmen, grym körnin och grym filming!

Respekt!

#acke#
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top