Yabba
Den som lever får se!
- Gick med
- 8 Mar 2005
- Hoj
- KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Skaffade ett årskort på ett av gymmen i staden för att försöka
1. Träna upp ryggen
2. Få lite bättre flås
3. gå ner i vikt.
Vägde när jag började runt 114kg, är ca 178cm lång så det finns ju lita att ta av.
Har haft ont i ryggen sen jag slutade med cross/enduro, därav försöka träna upp ryggen.
Har nu hållit på en månad med träning/motion 3 dagar i veckan men enda som hänt är att jag gått upp i vikt.
Vafaan lixom
Någon påstod att fettet blivit muskler och muskler väger mer än fett.
Kan det vara möjligt?
Har inte ändrat några matvanor utan tänkte som så att allt jag gör mer än att sitta i soffan måste ju vara bra (viktminskande).
Varannan träningsdag använder jag styrketräningsmaskinerna och varannan dag blir det löpband eller crosstrainer.
Har ingen större önskan att bli någon ny Arnold eller liknande utan vill gå ner i vikt, bättra på flåset & ryggen.
Någon med koll som har några tips & råd?
1. Träna upp ryggen
2. Få lite bättre flås
3. gå ner i vikt.
Vägde när jag började runt 114kg, är ca 178cm lång så det finns ju lita att ta av.
Har haft ont i ryggen sen jag slutade med cross/enduro, därav försöka träna upp ryggen.
Har nu hållit på en månad med träning/motion 3 dagar i veckan men enda som hänt är att jag gått upp i vikt.
Vafaan lixom
Någon påstod att fettet blivit muskler och muskler väger mer än fett.
Kan det vara möjligt?
Har inte ändrat några matvanor utan tänkte som så att allt jag gör mer än att sitta i soffan måste ju vara bra (viktminskande).
Varannan träningsdag använder jag styrketräningsmaskinerna och varannan dag blir det löpband eller crosstrainer.
Har ingen större önskan att bli någon ny Arnold eller liknande utan vill gå ner i vikt, bättra på flåset & ryggen.
Någon med koll som har några tips & råd?