[- sNaIjK -]
Sporthojsnörd
så mycket p0rr i en och samma tråd borde vara förbjudet...
Ja, NCR bygger nog dom grymmaste Duccarnawannagofast skrev:2537433Jag älskar "nakna" hojar och denna höjer min puls!!
MT-05.. koncepthoj..GOCOOP skrev:2537943Yamaha har pillat lite med MT-01:an...
Sporthoj mjae.. frän.. jupp!!
wannagofast skrev:2537433Jag älskar "nakna" hojar och denna höjer min puls!!
wannagofast skrev:2538006MT-05.. koncepthoj..
Lundberg skrev:2538022OJOJ den där gillade jag vad är det för något? Min blivande fru eller?
wannagofast skrev:2538006MT-05.. koncepthoj..
Nice..Jörgen Karlsson skrev:
Fast du borde ju jämföra med hur den ser ut som en orginal RC30..och inte SP1.lorkan skrev:2537248Ser ju helt mongo ut jämfört med original SP1, som är svinsnygg!
Roger_SWE skrev:2538110Den heter: Macchia Nera, Italian for “Black Spot.”
En ultralätt titan/kolfiber/magnesium hoj från NCR. Bestyckad med en Superbike motor. 135kg/185hk
http://www.ncrfactory.com/
/Roger
lorkan skrev:2537248Ser ju helt mongo ut jämfört med original SP1, som är svinsnygg!
Den svarta "RC51" som GustavO laddade upp såg ut att vara tokfet.
RRacer skrev:2538629Bilden du refererar till är en RC30, ingen SP-1!
Så nu gillar jag inte HondaGustav O skrev:2536371På med en sadel så hade den hojen varit hårdare än det mesta, fast det håller nog inte Sandstream med om .
Tycker den är lika läcker som en Vovlo 760 från tidigt 80-tal, dvs inte alls speciellt läcker.Roger_SWE skrev:Kom ihåg att den här hojen kommer från 80-talet.
Håll till godå och njut.
Swedie skrev:2536362Spana in den här kärran! Lite varmt i arslet, men äh... lite obekvämt får det vara när den är så vrålhård i utseendet!
http://www.ducati-999.com/homepage.htm
Jag skulle väl önska den stannar i cafe-racer / figher utseende.
Gustav O skrev:2536371
På med en sadel så hade den hojen varit hårdare än det mesta, fast det håller nog inte Sandstream med om .
sandstream skrev:2539466Så nu gillar jag inte Honda
Gustav O skrev:2536371Han är ett riktigt orginal den där Durbahn. Han har en vansinningt snab, läcker, lätt och fin Honda RC30 också. Tydligen helt besatt av hojar och att röka.
På med en sadel så hade den hojen varit hårdare än det mesta, fast det håller nog inte Sandstream med om .
Ja så såg min också ut innan jag fick smaka på den hårda asfalten på Gelleråsen, men vid gott humör kan ni alla få få se landets fetaste sp1...
Med spitfire ljud och kofiberfälgar...+ extra allt utom underseat tank...(kommer att installerar till nästa år då den är till salu för en superfet peng.....) Och se ut som en Cobin Honda....
Hårding skrev:2536754Denna har avhandlats tidigare tror jag, men ganska tuff är den hur som haver...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|