Bauen
72# Sladdar över allt med noll koll
72. Bauen.. Äppel-pajen var mycke god....med mycke vanilj sås.....

Last edited:
Men vafan, du skulle ju va med den här gången3165672Ni får nog klara er utan mig denna veckan men det går säkert bra ändå.
Men vafan, du skulle ju va med den här gången![]()
Ja på torsdag kommer jag sitta där med en sallad och vatten, känns skoj.. men vafan vad gör man inte för dieten och hälsogurun Pysch3166275Jao, men jag tvivlar på att jag kommer vara så sugen i morrn. Men det märker vi, jag kanske ändrar mig.
Ja på torsdag kommer jag sitta där med en sallad och vatten, känns skoj.. men vafan vad gör man inte för dieten och hälsogurun Pysch![]()
självklart3166617Jag slutar kl 20 så kanske hinner ner innan ni försvunnit....![]()
vi brukar ju aldrig va därifrån innan 21 i vilket fall3167130vi lär ju säkerligen vara där mer än en timma iaf![]()
vi brukar ju aldrig va därifrån innan 21 i vilket fallVilket jag tycker är väldigt trevligt, dock tycker min lärare att jag borde va hemma och plugga....
![]()
ja säger det till henne, men hon fattar inte3167143Men plugga e ju trist, tacka vet jag fika![]()
Hmm... Man kanske skulle ta o dyka upp på EN fika iaf innan säsongen är slut![]()
Fikan fortsätter när säsongen är slut![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |