jag hatar nödstoppsknappen![]()
Greenwich ligger på Ängelbräktsgatan som är en tvärgata till Avenyn. Korsar avenyn i höjd med Evas Paley (där allt är gratis på julafton). Om du vet var Cafe Tintin ligger så hittar du Greenwich mellan Avenyn o Tintin. Kanske 80 m. från Avenyn.Bryter in med en fråga!
Greenwich? var ligger detta? Avenyn?
Åkte förbi där i onsdags isf och de stod bra många cyklar utanför!
var jag rätt då?
Greenwich ligger på Ängelbräktsgatan som är en tvärgata till Avenyn. Korsar avenyn i höjd med Evas Paley (där allt är gratis på julafton). Om du vet var Cafe Tintin ligger så hittar du Greenwich mellan Avenyn o Tintin. Kanske 80 m. från Avenyn.
Hänger du med?
Börjar inte denna tråden bli lite för stor nu? Dags att ta bort och starta en ny kanske.
Här tas inte bort nånting alls....3170747Börjar inte denna tråden bli lite för stor nu? Dags att ta bort och starta en ny kanske.
Här tas inte bort nånting alls....
En stor fet puss till den som kommer med info om den tok snygge killen M@xe som va med på fikan idag.![]()
Singel?
Hur länge är han i gbg?
MSN?
tel.nr?
Stl?![]()
Jag vet ALLT!!! ...vad man får reda på är en fråga om dollars![]()
Fattig men pilsk3171000Blomman är en fattig datanörd just nu
PS. Tack alla för idag![]()
Det här är en ren chansning ju...antingen vet du allt och han är upptagen som fan. eller så vet du egentligen inget alls...
men vafan, det är värt det... Vad vill du has:
Ah, där är han ju, snyggingen själv3171014Haha, jag vet också allt...tror jag...fast jag är ju lite osäker på vissa saker...kan du upplysa mig Tarmac?
Haha, jag vet också allt...tror jag...fast jag är ju lite osäker på vissa saker...kan du upplysa mig Tarmac?
Då borde du va trött på honom, lika bra du ger honom till mig nu, det är min tur att få lite skoj3171019hmm, ja jag har ju bara kännt honom i typ 20 år![]()
Hojturen innan fikat börjar locka litegrann faktiskt.
Lägger ut hojen på annons om 10 min, säljer jag den idag så går jag ut och super skallen av mig istället för fika.
3e fikat i rad som jag inte åt kladdkaka!![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |