Fikarådet

m@xe

Work hard, Play harder
Gick med
3 Jan 2007
Hoj
KTM 690 Enduro R -13 (Stulen efter 75 mil), KTM 990 Adventure -07 (Såld), KTM 990 SMR -11( såld), BMW G650X moto -07 Såld, ER-6n -07 Såld =(

m@xe

Work hard, Play harder
Gick med
3 Jan 2007
Hoj
KTM 690 Enduro R -13 (Stulen efter 75 mil), KTM 990 Adventure -07 (Såld), KTM 990 SMR -11( såld), BMW G650X moto -07 Såld, ER-6n -07 Såld =(

m@xe

Work hard, Play harder
Gick med
3 Jan 2007
Hoj
:corn `Hittar du nån adress, HAHAHA

m@xe

Work hard, Play harder
Gick med
3 Jan 2007
Hoj
Njae, tarmac är hemlig som få... men vänta du bara...;)

/hackerblomman :hihi

Ja, den verkar vara väldigt hemlig för nu hittar jag inte ens den själv här på forumet...tur att jag redan har addat mig själv hihi
:rolleyes:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3171138 Ja, den verkar vara väldigt hemlig för nu hittar jag inte ens den själv här på forumet...tur att jag redan har addat mig själv hihi
:rolleyes:
hahaha... ja nu råkar jag ju ha fått ett tips från en gemensam vän... men jag kommer inte hitta nått såvida du inte godkänner mig som vänn på den sidan, seså, fixa :7peta:

m@xe

Work hard, Play harder
Gick med
3 Jan 2007
Hoj
hahaha... ja nu råkar jag ju ha fått ett tips från en gemensam vän... men jag kommer inte hitta nått såvida du inte godkänner mig som vänn på den sidan, seså, fixa :7peta:

humm...:fattartil

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
3e fikat i rad som jag inte åt kladdkaka! :Rockbanan

Det verkar som om du försöker få det att låta som något positivt :va

Blomman är en fattig datanörd just nu :D

PS. Tack alla för idag :tummenupp

Tack själv :)

Jag glömde av att jag skulle hälsa till alla från Bus-Bo så jag gör det här i stället :hej
Kom på det när jag kom hem men min internetuppkoppling var lika bra som vanligt... :mad:

Last edited:

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Det verkar som om du försöker få det att låta som något positivt :va

Tack själv :)

Jag glömde av att jag skulle hälsa till alla från Bus-Bo så jag gör det här i stället :hej
Kom på det när jag kom hem men min internetuppkoppling var lika bra som vanligt... :mad:

För å va mig e de riktigt positivt jöö :)
Fick den jättebriljanta ideen att anmäla mig till GBG-varvet nästa år så de blir ingen kladdkaka förrän dec! Tills dess blir hårdträning å få onyttigheter! :3freak

Va inte Comhem hemma hos dig? lr skulle komma hem har ja för mig du har skrivit nåt om, har dom inte fått ordning på de än?

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
För å va mig e de riktigt positivt jöö :)
Fick den jättebriljanta ideen att anmäla mig till GBG-varvet nästa år så de blir ingen kladdkaka förrän dec! Tills dess blir hårdträning å få onyttigheter! :3freak

Va inte Comhem hemma hos dig? lr skulle komma hem har ja för mig du har skrivit nåt om, har dom inte fått ordning på de än?

Jo då, de har varit där... Det var då jag satt hemma o väntade mellan 8-12 bara för att de skulle komma o han ringer kvart över 12 o säger att han har glömt av tiden... :mad: När han väl kom så råkade det fungera för tillfället så han hitta inget. Är inte alls sugen på att boka en ny tid med dom, gör jag det så får det bli ett klockslag och inte 'mellan 8-12' och efter jag har jobbat klart! Har fått nytt modem o nya kablar... Börjar bli dax att byta men det lättaste hade varit om det bara börja fungera.

Gbg-varvet... :3freak

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Jo då, de har varit där... Det var då jag satt hemma o väntade mellan 8-12 bara för att de skulle komma o han ringer kvart över 12 o säger att han har glömt av tiden... :mad: När han väl kom så råkade det fungera för tillfället så han hitta inget. Är inte alls sugen på att boka en ny tid med dom, gör jag det så får det bli ett klockslag och inte 'mellan 8-12' och efter jag har jobbat klart! Har fått nytt modem o nya kablar... Börjar bli dax att byta men det lättaste hade varit om det bara börja fungera.

Gbg-varvet... :3freak

Ouch.. Jobbigt när de strular så mö :( Ja, det finns ju gott om alternativ om man vill ha nytt, de e ju bra :)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3171373 Ouch.. Jobbigt när de strular så mö :( Ja, det finns ju gott om alternativ om man vill ha nytt, de e ju bra :)
gud, jag får ju ångest bara av att tänka tanken på att vara fysiskt aktiv så lämge :3freak:

Jag åt dock inte heller nån kladdkaka igår. Jag provade även toasten och min slutsat är att Den grillade kyckling baguetten är fan så mycket godare än de torra frasiga toasten som dessutom va kall i mitten :mad:

nästa gång blir det inte heller nån kladdkaka tror jag :)

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
gud, jag får ju ångest bara av att tänka tanken på att vara fysiskt aktiv så lämge :3freak:

Jag åt dock inte heller nån kladdkaka igår. Jag provade även toasten och min slutsat är att Den grillade kyckling baguetten är fan så mycket godare än de torra frasiga toasten som dessutom va kall i mitten :mad:

nästa gång blir det inte heller nån kladdkaka tror jag :)

Ska inte rostat bröd vara lite frasigt å så då? Synd att den va kall, annars hade de nog smakat goare än baguetten! Iofs har ja inte testat den så de får ja kanske göra nästa gång. Men de såg ju sisådär ut när du satt och hackade i den för brödet va så segt ;)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3171528 Ska inte rostat bröd vara lite frasigt å så då? Synd att den va kall, annars hade de nog smakat goare än baguetten! Iofs har ja inte testat den så de får ja kanske göra nästa gång. Men de såg ju sisådär ut när du satt och hackade i den för brödet va så segt ;)
Jao, sist va den faktiskt lite seg... inge bra. men den brukar vara kanon god faktiskt :)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...