Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
Spelar ingen roll, min statestik säger att Baguetten är bättre :3171532Det brukar toasten oxå va!
Spelar ingen roll, min statestik säger att Baguetten är bättre :3171532Det brukar toasten oxå va!
Spelar ingen roll, min statestik säger att Baguetten är bättre :
Det kan vi göra3171561Äääh, den e felaktig
Vi får beställa en av varje nästa gång och avgöra!
ska inte testa ett nytt ställe då?...börjar ju bli en del klagan på detta stället
ska inte testa ett nytt ställe då?...börjar ju bli en del klagan på detta stället
Delirium Café · Kronhusgatan 2B · 411 13 Göteborg.
2500 ölsorter för den som vill ha det. (och dom har ju "cafe" i namnet me)
Vet ej om dom har kladdkaka lr hur den isf skulle smaka!
Mer förslag?
Här testas inget nytt.. hon känner ju igen mig varje torsdag jätte trevlig tjej den där3176798ska inte testa ett nytt ställe då?...börjar ju bli en del klagan på detta stället
Här testas inget nytt.. hon känner ju igen mig varje torsdag jätte trevlig tjej den där
Ska det väljas nytt så måste fikablomman godkänna det först... och inget jävla öl-café för då blir ja ju redlös varje torsdag och då klassas man som alkholist tydligen
Har greenwich börjat klaga på att få dit en massa trevligt hojfolk som ökar deras dagliga inkomst?
kan ju vara nåt...inte alla som känner för kaffe
Här testas inget nytt.. hon känner ju igen mig varje torsdag jätte trevlig tjej den där
Ska det väljas nytt så måste fikablomman godkänna det först... och inget jävla öl-café för då blir ja ju redlös varje torsdag och då klassas man som alkholist tydligen
Finns det inget billigt "gör det själv" ställe??
Jag är ledig så det klart som fan jag ska :3176947Jag o tjejen är ju ledig på fredag.. du ska inte med ut ?
Hallå kids!
Ganska ny i stan o fick veta om era träffar! Var håller ni hus?
Hallå kids!
Hallå kids!
Jag -självklart3178568Vilka skall fika på torsdag då? E lite sugen på å titta förbi...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |