Hörde jag öl?!
Ja så mao är flygarns bättre?? Eller blandar jag ihop ställena nu?? Bullar/ Bollar & Öl är allt man behöver Inge kul att gå hem om det regnar iofs men ändå...
btw ska jag till IKEA idag
Hörde jag öl?!
Ja så mao är flygarns bättre?? Eller blandar jag ihop ställena nu?? Bullar/ Bollar & Öl är allt man behöver Inge kul att gå hem om det regnar iofs men ändå...
btw ska jag till IKEA idag
du ska oxå med
Bullar vet ja inget om men ja, ölen är billig där. 29kr tror jag det var. Eller vad säger du Rasorblade?
Mmmmm kan behöva äta kakor
Du ska väl inte ha mer kakor väl
Jag bryr mig inte om vart vi går jag heller...
(Flygarns Haga var lite trångt och svårt att få plats tyckte jag, inget som gav det direkta pluspoäng mer än att alla andra kunde dricka öl. Det andra stället är luftigare men där får man gammalt microkaffe och rutten grönsak samtidigt som småbarnen spyr. Parkering är lika tråkigt på bägge och öl är inget jag ska inmundiga under kvällens gång.)
Har inte varit där men öl gör ju saken bra mycket bättre
Var på Ikea igår, perfekt att gå veckan innan lön helt folktomt
Nee, jag jobbar
Du ska väl inte ha mer kakor väl
Jag bryr mig inte om vart vi går jag heller...
(Flygarns Haga var lite trångt och svårt att få plats tyckte jag, inget som gav det direkta pluspoäng mer än att alla andra kunde dricka öl. Det andra stället är luftigare men där får man gammalt microkaffe och rutten grönsak samtidigt som småbarnen spyr. Parkering är lika tråkigt på bägge och öl är inget jag ska inmundiga under kvällens gång.)
Håller me Bus-Bo kär) ang flygarns. Och så känns de farligt med öl-ställen, tyvärr :nollkaraktär
Så då kan vi avsluta med jordgubbar & glass hos dig??
villa villerkulla då?? där de har massa soffor & kakbuffe?
ps. Styret, dom där 100:- som jag var skyldig dig är nu ett minneblott då den skulden har gått över till Bosse (du var skyldig honom pengar om jag minns rätt).
Jepp, du kan få köpa några öl åt mig på wcxPaser, dig är jag skyldig 100:- sen sthlm va?
Var blir det nu?
Jag provar hellre Flygarns en gång till.
Hittade inte villa villlerkulla...
Du vill bara dit för de fanns massa billig öl
Kör på Flygarns då
Nej, nej, nej! Inga öl för mig
Tror jag
Bosse, jag är skyldig dig pengar!
Där ser man. lägg över skulden till Stinky så kan han fortsätta betala i naturaNej, nej, nej! Inga öl för mig
Tror jag
Nej, nej, nej! Inga öl för mig
Tror jag
Haha, du har lika dålig karaktär som mig på det. Om inte värre
Får se vem som håller sig längst imorgon...
Inte jag iaf
Var ligger stället då?
Kan jag gå dit?
Jajamen, de ligger på vasagatan. Gå ifrån GP och nedåt så svänger du in vid valand på vasagatan, sen ligger stället 100-150 in ungefär på vänster sida.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |