Bättre musik på flygarns är det också!
Om vi ska rösta så går jag hellre till flygarns...
Ja, jag får nog passa då, för jag har bara en timme till godo för parkeringsletande fika, transport till odinsplatsen och parkeringsletande... så det blir kanske drygt en halvtimmes fika för min del kanske...Jag byter och säger flygarns då jag är adaptiv i mitt beteende. Vi ses imorgon!
/Bus-Bo på Pinkys konto
Ja, jag får nog passa då, för jag har bara en timme till godo för parkeringsletande fika, transport till odinsplatsen och parkeringsletande... så det blir kanske drygt en halvtimmes fika för min del kanske...
ja skiter it... have fun
Parkeringsmässigt är det nog ungefär lika iom det är ju bara ett par kvarter emellan. Dock är det lite närmare ifrån Heden till Flygarns om man skulle behöva ställa sig där.
Hela gatan var ledig utanför Flygarns då sist innan jul!
det kan jag haka på på!Jag ska "jobba" från 17.30 & vet inte när jag är klar riktigt men om jag blir klar till 22 så kan jag köra efterfika för då borde Pinky ha slutat jobba oxå
Jag ska "jobba" från 17.30 & vet inte när jag är klar riktigt men om jag blir klar till 22 så kan jag köra efterfika för då borde Pinky ha slutat jobba oxå
Jag uppskattar din omtanke Moddan men då jag har jobbat 12 timmar är jag inte så sugen på fika faktiskt, sorry .
ahaaa, jag visste det
du tänker dra hem å svulla i dig alla chokladbollar själv ....
det kan jag haka på på!
jag kommer inte kunna vara med och fika något mer på torsdagar eftersom jag börjat dansa kl 20.15.
Kanske kan vi se över vår "fikadag" och kanske ha en "onsdagsfika" frammöver istället? Hur skulle det funka för folk?
Jag längtar till sommarn när vi kan förlägga fikan ute vid askimsbadet på kvällen och bada och ha oss, fan vad nice! jag har saknat det
Jahaaaaaa nu går det bra å ändra dag...... men inte när jag ville det.
Jag dansade på onsdagar innan om jag inte mins helt felJahaaaaaa nu går det bra å ändra dag...... men inte när jag ville det.
Ne, vissa har tur, andra inte.. thats life lIxÅmNej men nu är det ju faktiskt som så att världen inte kretsar runt dig Ki .
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |