(vi fikar sjäva.. Riktiga Outlaws gör sånt..JONQAS skrev:Måste vart full eller nåt... inget minne av...
Säger så konstiga saker när jag e packad...
(vi fikar sjäva.. Riktiga Outlaws gör sånt..JONQAS skrev:Måste vart full eller nåt... inget minne av...
Säger så konstiga saker när jag e packad...
Sist va vi bara typ 4-5 pers, så det skulle inte förvåna mig om ni gjorde det... vi andra känner oss utanför och svikna......Hultan skrev:(vi fikar sjäva.. Riktiga Outlaws gör sånt..
Maverick_ou812 skrev:Jag sa ju att inte Gizmo fick komma så det är väl därför du stannar hemma, du är rädd för Skåningar....
Uppdatering, fikat äger rum på Fröken Ohlsson eller vad stället nu hette, klockan vaddå???
Jag är grym på att fika. Och skicka sms...Miss_Orchidee skrev:Sist va vi bara typ 4-5 pers, så det skulle inte förvåna mig om ni gjorde det... vi andra känner oss utanför och svikna......
Japp gizmo hade backat upp, därför kan jag nu inte komma dit..Maverick_ou812 skrev:Jag sa ju att inte Gizmo fick komma så det är väl därför du stannar hemma, du är rädd för Skåningar....
Uppdatering, fikat äger rum på Fröken Ohlsson eller vad stället nu hette, klockan vaddå???
Vafan... kommer det såååningar?? då stannar ja hemmaMaverick_ou812 skrev:Jag sa ju att inte Gizmo fick komma så det är väl därför du stannar hemma, du är rädd för Skåningar....
Nope, normalt Opalen eller Liseberg Heden men det är ju nån jä-la båtmässa i Göteborg så allt var fullt!Långa farbron skrev:Ja Fröken Ohlsson runt 18 00 och framåt.
Bor du på Rubinen ?
Maverick_ou812 skrev:Nope, normalt Opalen eller Liseberg Heden men det är ju nån jä-la båtmässa i Göteborg så allt var fullt!
Det fick bli Ibis "Pråmen" Gullbergs Strandgata, Gullbergskajen 217
Ser ut som taxiavstånd till Fröken Ohlsson...
Å jag är tyvärr dum, så pilutta mig, då sket det sig....Maverick_ou812 skrev:Maverick_ou812 --------> <-------- Långis
Övriga Ghettoburgare... ha Långis mod och omtanke... ni ska inte vara rädda för skåningar, vi är bara elaka mot dom dumma.
Edit: Ja till Palace hittar jag....
Maverick_ou812 skrev:Edit: Ja till Palace hittar jag....
Så roligt är det inte att fika att jag åker från Halmstad till Skötet, bara för det. Men visst, till sommarn ska vi ha glassätartävling.Miss_Orchidee skrev:Hållundan, du är ju aldrig med oss och fikar i vilket fall... se till att pallra dig hit...
Tyvärr (för din del) så jobbar jag ju med glass som du vet... och kan nog gluffsa i mig hyffsat med goa smaker.....hållundan skrev:Så roligt är det inte att fika att jag åker från Halmstad till Skötet, bara för det. Men visst, till sommarn ska vi ha glassätartävling.
It's a deal. Tyvärr så är jag ledande glassätare ändå...Miss_Orchidee skrev:Tyvärr (för din del) så jobbar jag ju med glass som du vet... och kan nog gluffsa i mig hyffsat med goa smaker.....
Annars har jag en annan varriant av glassätande Jag kan agera tallrik kanske
Mark skrev:Ja,det är väl det första man ser till att lära sig. Man ska alltid ha koll på en eventuell nödutgång.
Cathy skrev:Palace ja.......
När jag skulle följa med en kompis in där en gång (kille på upphällningens rand), så ville inte vakten släppa in mej där utan att gå med själv. Mumlade nåt om att han inte ville ha det på sitt samvete..........
"eventuell nödutgång" tycks vara en underdrift...
Du glömde "En gång för länge sen när jag var ung"Långa farbron skrev:En gång när jag var ung...så var vi ett gäng från jobbet på Palce.
Jag träffad en kvinna som sa -Gör mig illa.
Sen fick jag åka svarttaxi hem på natten.
Men jag var ung.........vi skyller på det
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |