Coola Ola
Guest
Långa farbron skrev:Jopp hon brukar smyga omkring och låtsas sälja jultidningar för att ha en andledning att ringa på
Ysch betäcka ,nej du sådan där har jag vuxit ifrån
Det kan leda till oönskade konsekvenser menar du?
Långa farbron skrev:Jopp hon brukar smyga omkring och låtsas sälja jultidningar för att ha en andledning att ringa på
Ysch betäcka ,nej du sådan där har jag vuxit ifrån
Coola Ola skrev:Det kan leda till oönskade konsekvenser menar du?
Masterlord skrev:Nån fikasugen på Torsdag ca kl 12:00???
Jag borde ju bekanta mig med Er i Göteborg snart, eftersom jag hoppas köra med Er några gånger i sommar.
Jag har inga arbetstider för tillfället.Skrutten skrev:Hmm, vad har du för bra arbetstider? I bästa fall brukar man ju hinna slänga i sig en snabb lunch vid den tiden..
Det vore dock trevligt att se dig vid nåt fikatillfälle om du kan komma på en
onsdag istället..
Masterlord skrev:Håller på och tar CE-kort, så jag e i Göteborg ganska ofta, så det vore nice att fika med nån som omväxling...
Nästa Onsdag ska jag ut o köra lite, så jag e nog fikasugen runt kl 12 då, ifall nån vill hänga på?
Eller brukar Ni fika senare på Onsdagar?
Gött att kunna planera arbetstiden till sin egen fördel ibland...Cathy skrev:Jag brukar lägga upp mitt arbete så att det passar det jag vill/behöver göra privat
Vill jag fika på onsdag klockan tolv brukar det gå att ordna! Och Mary kan man dra med i örat, hon jobbar centralt... Några till lösdrivare borde väl gå att fixa...?
Skrutten skrev:Den "vanliga" fikan är på onsdagar kl 18 på Fröken Olsson. (precis när jag tränar.. )
Men en lunch på stan nästa onsdag vid 12-rycket låter inte fel..
Ja, lunch kanske passar bättre än fika vid 12-tiden...Långa farbron skrev:Jo då kan jag nog få in också...om mitt företag inte ändrar sin önskan om att fylla mitt klena huvud med mer datautblildning.
Önskemål om matställe ?
Allt utom ärtsoppa och bananer(hoppar gärna indiskt också) funkar för mig.
Sushi e det enda jag kommer på, som inte kommer att hamna i min strupe..Skrutten skrev:Bra Mark, tack för ditt fina förslag.
Nån som kan lunchställena i stan? Själv är jag så tråkig att jag varierar mig mellan Thai, Sushi och ICA Focus' färdiga lådor..
Långa farbron skrev:...hoppar gärna indiskt också...
chrilla skrev:men du tycker ju att indisk mat är gott...
gaser i magen?Långa farbron skrev:Inte min grej bara...du vet
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |