Monster tjejen
Monster tjejen No:1
Vi kommer alla 3!!
JoJoman skrev:Tänkte komma förbi lite senare för att träffa er.
_-elise-_ skrev:1.Skrutt-fia
2.FoGeRtY väljer att träna sin kropp, laddar inför nästa vecka istället
3.Fabron + mössa
4. flinga + kläder
5. Mookie
6. Eva åker med sin Duke till fikat
Långa farbron skrev:Glöm inte att det är stora "valla-skåningen-dagen" på tisdag
Skrutten skrev:Jag ordnar med kidnappningen! Vart ska jag ta vägen mä'n sen? Ut på nån enslig skogsväg och låta honom hitta tillbaka hem själv??
Långa farbron skrev:Kör ut han till Arendal och ge han en flytväst, peka ut över havet och säg -därborta ligger England.
Skrutten skrev:Ska vi vara snälla och ge honom en luciakrona så han kan lysa upp sin väg?
Skrutten skrev:Ska vi vara snälla och ge honom en luciakrona så han kan lysa upp sin väg?
Vad smids det för planer i detta dunkla forum nu då?Långa farbron skrev:Glöm inte att det är stora "valla-skåningen-dagen" på tisdag
Glöm inte att du lovade binda också. Utan extra kostnad!!!Skrutten skrev:Jag ordnar med kidnappningen! Vart ska jag ta vägen mä'n sen? Ut på nån enslig skogsväg och låta honom hitta tillbaka hem själv??
Maverick_ou812 skrev:Vad smids det för planer i detta dunkla forum nu då?
Glöm inte att du lovade binda också. Utan extra kostnad!!!
Ähhhh... ni har väl bara minor i vattnen kring Götet?Långa farbron skrev:Kör ut han till Arendal och ge han en flytväst, peka ut över havet och säg -därborta ligger England.
För sen... jag har hört alltihop!Skrutten skrev:Schhhh, tysta allihopa nu.. han är här...
Enligt denna så skall iallafall inte JAG ha nån luciakrona....Skrutten skrev:Ska vi vara snälla och ge honom en luciakrona så han kan lysa upp sin väg?
Bor förresten på Scandic Opalen så vi kan väl träffas där?Skrutten skrev:Jag ordnar med kidnappningen!
Maverick_ou812 skrev:Bor förresten på Scandic Opalen så vi kan väl träffas där?
Ska bli sköj att träffa er Ghettoburgare igen!
Skrutten skrev:Kommer och hämtar upp dig med fin-bilen!
Långa farbron skrev:Vi kom ju överens som att du skulle ta gris-bilen
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari