Mookie skrev:Visst ska vi fika!
Mookie skrev:Visst ska vi fika!
t-rex skrev:Var? Jag har kontoret alldeles vid domkyrkan, så det verkar ju nära de platser som använts hittils. Nu när telefoneländet faktiskt är lite tystare an vanligt kanske man skulle försöka komma loss lite tidigare på eftermiddagen....
Om inte annat är jag fortfarande skyldig skrutten en kaffe!
Rasorblade skrev:tror det är det nya fiket som öppnat i samma lokaler som Calhante.
Skrutten skrev:Jag skulle ju kunna tänka mig att ställa bilen för dagen och kanske ta ett glas gott rödtjut eller nåt.. Har dom rättigheter på Kosmos?
Har jobbat dygnet runt i ett par dagar och tycker att jag kan gå in i trams nu..
Eftersom jag inte jobbar mer nu förens den 9:e Jan kanske man skulle fira med en kopp eller två..Skrutten skrev:Jag skulle ju kunna tänka mig att ställa bilen för dagen och kanske ta ett glas gott rödtjut eller nåt.. Har dom rättigheter på Kosmos?
Har jobbat dygnet runt i ett par dagar och tycker att jag kan gå in i trams nu..
t-rex skrev:Kosmos är rätt mycket av fritidsgård och jag *tror* att det inte serveras nån sprit där.
Vallgatan har alkohol har jag för mig.
MickeXJR1300 skrev:Nå, har ni bestämt er?
Blir det vallgatan
Monster tjejen skrev:Japp det har vi... jag farfar och skrutten tar bussen in kl 17.50 så vi kanske kommer några minuter över.......
Är det här eller?Mookie skrev:Ingen verkar opponera sig så vi spikar väl vallgatan?
Hultan skrev:
Kanske syns då!Skrutten skrev:Helt riktigt!
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari