Skrutten skrev:2192862Kommer att finns kaffe och rabarberpaj hos oss under dagen imorgon.
Bara att ramla förbi om någon så önskar.
bebbe skrev:2192874Hmmm..... var är oss??
kan inte idag...attans också...Skrutten skrev:2192882I sporhojsghettot Bräcke på Hisingen. Visthusgatan.
Miss_Orchidee skrev:2192965kan inte idag...attans också...
Japps, peta grädde is the shit, tror jag får öva upp mig på det då jag lär få sitta på fikor istället för att vara ute och köra en tid...Miss_Orchidee skrev:2200484Är det nån fika nu på torsdag eller? jag är ju LEDIG då
Vi kanske kan ta en tur allihop och fika nånstans i så fall? eller om det regnar så kanske vi bara sitter inne med kladdkaka och petar grädde ??
Vad sägs?
Miss_Orchidee skrev:2200484Är det nån fika nu på torsdag eller? jag är ju LEDIG då
Vi kanske kan ta en tur allihop och fika nånstans i så fall? eller om det regnar så kanske vi bara sitter inne med kladdkaka och petar grädde ??
Vad sägs?
Miss_Orchidee skrev:2206071Kasst väder idag!!
draken! skrev:2221018Är det någon som är sugen på fika i morrn?
Satt och tänkte på denna tråd igår, men hittade den inte . Jag hade tänkt att detta år lyckas komma med på någon iallafall .Miss_Orchidee skrev:2544952Ja nu börjar det bli kallt igen gott folk.....
ska vi ha nåra fikaträffar iår kanske?
vilka dagar passar bäst? för mig är det vilken som i år om vi pratar kl.18.00 eller senare!
ja jag lyckades inte så många gånger i våras... så ja ska ta igen det nuThunder skrev:2544965Satt och tänkte på denna tråd igår, men hittade den inte . Jag hade tänkt att detta år lyckas komma med på någon iallafall .
Miss_Orchidee skrev:2544983ja jag lyckades inte så många gånger i våras... så ja ska ta igen det nu
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari