är det dyrt vill ja fanemej ha service. så det så....Skrutten skrev:2548484Kosmos på Västra Hamngatan är ju iaf rymligt och bra.. inte jättebilligt och kanske inte världens bästa service men det funkar ju.
Miss_Orchidee skrev:2549514
EDIT: @Pacman - kladdkaka är ett krav....
ne, jag är sjuk...... nästa vecka kanske?Alming skrev:2550131Kladdkaka kan man baka hemma! Det är gott det med!
FIKA snart?
Alming skrev:2550131Kladdkaka kan man baka hemma! Det är gott det med!
FIKA snart?
Bauen skrev:2550558Var brukar ni fika ??
Tänkte bakat blåbär/hallon paj idag, men jag jobbade över, får ta det en annan dag!Sanoj skrev:2550169Ska du baka ida? Är det bara att titta förbi då, mellan rundorna till tvättstugan?
Cykelstyre skrev:2557595Finns en del fina fik i haga, grapolino bl.a. Med kakor, tom kladdkaka tror ja
Alming skrev:2557847är inte haga bäst på sommaren när man kan sitta på gatan och fika?
deras kanelbullar är fina
Nu är dagarna ransonerade till tordag och fredag förslagsvis... vad har ni att säga om det?Cykelstyre skrev:2559230Mja, jag tycker det är fint där även på vintern. Men visst, sitta där på sommaren när solen skiner är svårslaget
vägbeskrivning till kosmos???Skrutten skrev:2562919Torsdagar är väl en lämplig fikadag? Fredagar är ju mer afterwork/dricka öl -dag.
Kan vi inte börja på Café Kosmos på torsdag? Om det finns önskemål om andra ställen så kan vi ju diskutera det då.
Alming skrev:2562987vägbeskrivning till kosmos???
torsdag kan jag försöka vara på, dock eftermiddag/kväll ty jag är en hårt arbetande själ som så många andra.
TAGET!Skrutten skrev:2562919Torsdagar är väl en lämplig fikadag? Fredagar är ju mer afterwork/dricka öl -dag.
Kan vi inte börja på Café Kosmos på torsdag? Om det finns önskemål om andra ställen så kan vi ju diskutera det då.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|