NANO
NAKET ÄR SEXIGT
Klart Du e välkommen...
Ljunggrens för mig å några till iallafall
tid???
Klart Du e välkommen...
Ljunggrens för mig å några till iallafall
Blire nån fika i morgon eller?
Vill du veta vilket fik du INTE ska gå till eller?
Fikan blir väl en kombination med förfest för DJ Tiësto på Trädgårn?
Observerade att ännu en tjej kör 675a.Host styret Host
observerade att ännu en tjej kör 675a.host styret host
Kan kanske komma på fikan imorn. Observerade att ännu en tjej kör 675a.Host styret Host
Vill vi fortsätta den gemensamma fikan, så föreslår jag att alla kommer med iallafall ett cafe som dom tycker uppfyller de krav som man anser rimmliga. Så kan vi välja utifrån den listan sen?!?
1. Blomman - Evas paley, la france (stavning), Franks, Capoccino.
http://www.cafekartan.se/Göteborg/
Bara börja beta av..
Nu har jag inte hunnit fika så mkt på torsdagarna men ett ställe jag gillar och har fikat en del på är Grappolino i Haga. Dom har mat och kladdkaka! Enda jag är osäker på är med MC-parkering. Dock har det tidigare gått att parkera utanför på gatan.
http://www.cafekartan.se/0288/Cafe_Grappolino
Bite me hondaboy
Är det några som vill fika någon annanstans än Ljungrens?
Jag vet inte riktigt vad jag känner inför fikan längre om jag ska va helt ärlig! När jag väl är där så tycker jag det är jätte trevligt som vanligt. men när jag sitter hemma och läser i tråden, att vissa hellre fikar på ett Cafe där dom inte ens har mat som alla äter, så tär det lite på mitt hjärta att inse att folk faktisk inte "vill" fika med alla, som det va förr.
Om folk väljer fikaställe framför folket så tycker jag nog att det är dags att säga tack och hej till denna forna så trevliga tradition.
Jag säger inget om att vi inte kan byta fika ställe, såklart så är det bra om så många som möjligt blir nöjda, men jag tycker det är lite kasst att byta till ett ställe där vissa faktiskt inte ens kan äta nått. För mig känns det lite som ett grundkrav på fikastället. kontanter/kort, öl, kaffe/latte det spelar mig ingen större roll, så länge alla är någorlunda nöjda och det finns nått för alla så är jag nöjd.
Vill vi fortsätta den gemensamma fikan, så föreslår jag att alla kommer med iallafall ett cafe som dom tycker uppfyller de krav som man anser rimmliga. Så kan vi välja utifrån den listan sen?!?
1. Blomman - Evas paley, la france (stavning), Franks, Capoccino.
Jag fattar inte poängen?
Jag fattar inte poängen?
Dom tar inte kort heller, och jag tycker inte att det är trevligt där.E väl mest du som inte gillar ljunggrens för att dom inte har "mat"...
Jag gillar det för att dom har "fika" och bra priser.
Billiga priser brukar vara viktigt...de har jag läst förr
Trevligt e de där också...
http://www.cafekartan.se/Göteborg/
Bara börja beta av..
Nu har jag inte hunnit fika så mkt på torsdagarna men ett ställe jag gillar och har fikat en del på är Grappolino i Haga. Dom har mat och kladdkaka! Enda jag är osäker på är med MC-parkering. Dock har det tidigare gått att parkera utanför på gatan.
http://www.cafekartan.se/0288/Cafe_Grappolino
Dom tar inte kort heller, och jag tycker inte att det är trevligt där.
men om ni absolut inte kan tänka er att fika med alla oavsett vad det är för folk, som vi gjorde förr, så fika där då.
Och är det ingen annan som vill fika nån annan stans med mig då, så får jag väl betrakta fikan som död från och med nu då.
Jag tycker det är tråkigt.
...
För mig passar inte ens valet av dag längre, kan hända att det är fler som känner så? Tråden avhandlar i mitt tycke just nu endast ett fikaevent per vecka, och om någon annan får för sig att rubba dessa heliga ritualer så mottages det med motstånd och bitterhet hos vissa medan andra är mer öppna. Kan det inte bara vara en tråd för fikor? Där man kan annonsera att man är sugen på en fika med hojgelikar på en viss dag efter eget önskomål och så får de som har möjlighet och lust haka på? Inget säger ju att man inte kan ha fikor varje dag hela veckan, och inget säger att alla behöver ha möjlighet att vara med hela tiden. Så länge ingen aktivt utesluts ur gemenskapen så borde det inte vara några problem, eller hur?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|