Ja fan, det händer faktiskt men det är klart man inte blir förvånad när man inte får det, kolla hårfärgen
Okej, innan du kallar någon "n00b" så kanske du ska ta reda på lite fakta om "n00ben" i fråga, sen kan det vara bra att läsa på lite innan man (hittar på) svarar.
Men det är "Luuunnggghhaaaannnn" bruden, jag diggar lääääggeeettt. Hoppas inte sanden tar slut
Jag var inte ute efter programmet pippirina eller erat tivoli, jag var bara nyfiken
OM vad som gjorde det "Unikt" i dagsläget...
Tack för det informativa svaret
Jajajaja, du har rätt, delvis. Orkar inte argumentera men som du säger så var det inte meningen att börja byta nycklar kors och tvärs på forum. Men det är upp till var och en att lägga till Ponten´s polare och kanske även han själv, det går ju dock att köra limited men
Hastigheten vet jag inte om den kommer ändras så markant, har ett par leverantörer som jag är lite nyfiken på men det är som så att en efter en annan tracker lägger ner så frågan är om det ens är värt mödan.
Aja, det kommer nog en lösning förr eller senare, jag hör till dom som inte tänker betala en jävla massa pengar för en skiva med 2 bra låtar på utav 20...