GSXR1100R
The older i get the faster i was
Ligger på www.ketogan.com om man letar lite efter denna bild
Tack å bock, jag skickar hela onboardfilmen samt det som är ifrån skyliften (oredigerat till Nyteknik) bränn kopior och sprid budskapetTorkel skrev:Ahh, så sugen man blir att köra då!!! Superrulle men det hade gärna fått vara ännu mer onboardkamera för min del!
Fnissade gott åt texten "De tre envisa männen", så bra , så bra!!!
Nu blir jag fundersam, du brukar ju hata mig & 2-taktvalmers skrev:Ja, vilken kanotfilm.
Tack Zam, kul att du gillar filmerna, musikvalet är viktigtZam skrev:Bra film. Love Hurts passade kanon, skrattade bra åt den, precis så jag uppfattat tvåtaktsfenomenet. Ombordkameran var ruskigt läcker! Grymt härligt ljud dessutom!!
Fett mannen, då får vi snart se Rollers RR skola on the trackRoLLER skrev:Tankar & tankar så det ryker om det..... Jag var där igår och körde.... drog oxå ett par repor med tankcam =) Första gången jag körde på bana och det var ju hur kul som helst!!!!
Tack Tobias, jag skickar lite material till dig, dock är det WMV och pc, men du kan säkert låna en dator istället för din MacNyteknik skrev:Mkt bra jobbat Micke! Visste inte att du filmade från depån. Vore kul att se mer av detta och ser fram emot den ordedigerade versionen.
Hoppas det inspirerade i alla fall någon att göra som jag själv, Goodstuff, Teddy och oFFkeFF. There´s nothing like it!
Singellivet råkkar fett mannen Bankörning & party all night longRoLLER skrev:Superbra onboard shots!!! Det var ju extra kul att se oxå eftersom jag var där själv dan innan och körde... Man förstod ju lixom kurvorna och banan i helhet på ett helt annat sätt. Imorrn (idag) drar jag till Gelleråsen och fulfilmar lite
GSXR1100R skrev:Singellivet råkkar fett mannen Bankörning & party all night long
Sex är överskattat, bankörning är underskattatRoLLER skrev:Probbet e ju att man har inte mycket till sexliv förstås
Tack man blir glad såhär i pissvädretOro skrev:Ahh, bra film, mysiga hojar, bra start på dagen...
Tack men Macken vann, Nyteknik skickade hela bandet iställetFnutten skrev:Ännu en underhållande film!
Det här måste vara ett bevis på att ni lyckades överlista Macen.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|