Chris Ash
Kapten Gars
oFFkeFF skrev:Dåså, bara att damma av den då
Åkte du dessutom inte rätt fort?
Jo det gjorde han, sälj TL:n, köp nåt nyare och du tvålar till Håkan!
oFFkeFF skrev:Dåså, bara att damma av den då
Åkte du dessutom inte rätt fort?
TroLliS skrev:Hängar man på med låga 47 fortfarande då ??(iof tror jag ja inte åker i dom farterna nu, kanske )
Sen verkar licenskostnaden ha blivit lite ockra
Chris Ash skrev:Jo det gjorde han, sälj TL:n, köp nåt nyare och du tvålar till Håkan!
Chris Ash skrev:Utgåt från att du menar låga 57, det är topp 7-8 i SM, iofs går det väl nån sekund långsammare runt banan nuförtiden men ändå.
Edit:56.69 var snabbaste tiden i årets SM.
TroLliS skrev:Hehhe Vad glag jag blir, har precis litat som en dåre efter mina pappper när jag racade å hittar detta.
SM-final 1995-08-19
Snabbaste varvet jag lag var ............... 0,56,95
Å jag vart 3:a i SM på den tävlingen( dom sa mitt namn i sportradion huuu va det vart respons på jobbet)
Den som blev 4 var inte mindre än STIGGY(faktiskt så släppte han förbi mig pga att han tyckte att jag behövde det å samt att man åker inte så fort med det materialet jag åker på, men det gjorde jag iaf)
ÅÅÅ fan vad jag vill raca igen
Nordgren skrev:Ni är sanna hjältar mekar på natten och fajtas på banan på dagen.
TroLliS skrev:Nu harni fått igång mitt huvud tex sviested åker jag fortare eller ar bana elller konkurensen blivit dålig ??
Klart som vatten att jag vill raca igen, men förra resan funkade på detta vis.
Äta=åka hem till mamma å höra en pappa som klagade att jag minsan kan sköta mig själv...osv(fast han sponsrade med pengar )
Sen å aldrig kunna svävaut å ha roligt, jo jag la precis alla pengar på racing, å jag njöt av det.
Ångrar inte ett dugg av att vara tokracig i ca 6 år, men men lite av vanliga livet är borta )
Å tror jag vill ge mig in i det igen, saknar raceday så mycke, så kul att jämföra varvtider å planera att man tar den å den osv
Ibland så...Mattias skrev:Jo, det är den Nordgren. Känd från ett reportage i Race som ubåtsgubben...
Va banan kortare på den tidenTroLliS skrev:Hehhe Vad glag jag blir, har precis litat som en dåre efter mina pappper när jag racade å hittar detta.
SM-final 1995-08-19
Snabbaste varvet jag lag var ............... 0,56,95
Å jag vart 3:a i SM på den tävlingen( dom sa mitt namn i sportradion huuu va det vart respons på jobbet)
Den som blev 4 var inte mindre än STIGGY(faktiskt så släppte han förbi mig pga att han tyckte att jag behövde det å samt att man åker inte så fort med det materialet jag åker på, men det gjorde jag iaf)
ÅÅÅ fan vad jag vill raca igen
GSXR1100R skrev:Va banan kortare på den tiden
Har du hittat en lina, va bra då slipper jag skicka cd till digGoodstuff skrev:Tur att man visade sig från sin absolut mest charmiga och uppspelta sida.
Fast hojen lät fint i MWs mikrofon.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |