Film 250R onboard at Sviestad

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
En gammal en
TroLliS skrev:
Hängar man på med låga 47 fortfarande då ??(iof tror jag ja inte åker i dom farterna nu, kanske :tomten )

Sen verkar licenskostnaden ha blivit lite ockra

Utgåt från att du menar låga 57, det är topp 7-8 i SM, iofs går det väl nån sekund långsammare runt banan nuförtiden men ändå.

Edit:56.69 var snabbaste tiden i årets SM.
 

TroLliS

Skrapar allt
Gick med
20 Apr 2003
Ort
Tierp
Hoj
Suzuki TL1000S
Chris Ash skrev:
Jo det gjorde han, sälj TL:n, köp nåt nyare och du tvålar till Håkan!

Hehe ska HÅKAN tvåla till Håkan, vete fan om jag duger till det men vi är ju nästan lika årsmodell(hälsa honom fråm mig om ni ser han från håkan melin då alltså )
 

TroLliS

Skrapar allt
Gick med
20 Apr 2003
Ort
Tierp
Hoj
Suzuki TL1000S
Chris Ash skrev:
Utgåt från att du menar låga 57, det är topp 7-8 i SM, iofs går det väl nån sekund långsammare runt banan nuförtiden men ändå.

Edit:56.69 var snabbaste tiden i årets SM.


Hehhe Vad glag jag blir, har precis litat som en dåre efter mina pappper när jag racade å hittar detta.
SM-final 1995-08-19
Snabbaste varvet jag lag var ............... 0,56,95 :yoparty
Å jag vart 3:a i SM på den tävlingen( dom sa mitt namn i sportradion huuu va det vart respons på jobbet)
Den som blev 4 var inte mindre än STIGGY(faktiskt så släppte han förbi mig pga att han tyckte att jag behövde det å samt att man åker inte så fort med det materialet jag åker på, men det gjorde jag iaf) :lol

ÅÅÅ fan vad jag vill raca igen :(
 

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
En gammal en
TroLliS skrev:
Hehhe Vad glag jag blir, har precis litat som en dåre efter mina pappper när jag racade å hittar detta.
SM-final 1995-08-19
Snabbaste varvet jag lag var ............... 0,56,95 :yoparty
Å jag vart 3:a i SM på den tävlingen( dom sa mitt namn i sportradion huuu va det vart respons på jobbet)
Den som blev 4 var inte mindre än STIGGY(faktiskt så släppte han förbi mig pga att han tyckte att jag behövde det å samt att man åker inte så fort med det materialet jag åker på, men det gjorde jag iaf) :lol

ÅÅÅ fan vad jag vill raca igen :(

Klart som fan du ska rejsa igen! 125 är på väg uppåt! Det blir skitkul de närmaste åren!
 

TroLliS

Skrapar allt
Gick med
20 Apr 2003
Ort
Tierp
Hoj
Suzuki TL1000S
Nordgren skrev:
Ni är sanna hjältar mekar på natten och fajtas på banan på dagen.

Är detta samma person som åker fort nu ??
Samt när han körde 125standard kom ner till kinnekulle med fullt nervevade rutor å tyckte det var varmt medans vi andra vrålfröööös ?????

Du känner Conny å Crister dina mentorer, å jag var det bihanget som åkte 125racer ??

Är det verkligen du som åker fort nu ??
Ubåtsgubben, ja ja vet inte vad om det är så

jaja tiden visar

Om det är du så skicka ett PM(det har hänt saker å vissa behöver lite gooo)
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jo, det är den Nordgren. Känd från ett reportage i Race som ubåtsgubben...
 

TroLliS

Skrapar allt
Gick med
20 Apr 2003
Ort
Tierp
Hoj
Suzuki TL1000S
Nu harni fått igång mitt huvud tex sviested åker jag fortare eller ar bana elller konkurensen blivit dålig ??

Klart som vatten att jag vill raca igen, men förra resan funkade på detta vis.
Äta=åka hem till mamma å höra en pappa som klagade att jag minsan kan sköta mig själv...osv(fast han sponsrade med pengar :yoparty )

Sen å aldrig kunna svävaut å ha roligt, jo jag la precis alla pengar på racing, å jag njöt av det.

Ångrar inte ett dugg av att vara tokracig i ca 6 år, men men lite av vanliga livet är borta :))
Å tror jag vill ge mig in i det igen, saknar raceday så mycke, så kul att jämföra varvtider å planera att man tar den å den osv :(
 

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
En gammal en
TroLliS skrev:
Nu harni fått igång mitt huvud tex sviested åker jag fortare eller ar bana elller konkurensen blivit dålig ??

Klart som vatten att jag vill raca igen, men förra resan funkade på detta vis.
Äta=åka hem till mamma å höra en pappa som klagade att jag minsan kan sköta mig själv...osv(fast han sponsrade med pengar :yoparty )

Sen å aldrig kunna svävaut å ha roligt, jo jag la precis alla pengar på racing, å jag njöt av det.

Ångrar inte ett dugg av att vara tokracig i ca 6 år, men men lite av vanliga livet är borta :))
Å tror jag vill ge mig in i det igen, saknar raceday så mycke, så kul att jämföra varvtider å planera att man tar den å den osv :(

Konkurrensen är bra, 6-7 man som kör 56:eek:r, banan har blivit sämre, Hållinders rekord från 97 stod sig ända till i år.....

Klart du ska köra igen, hade varit coolt om du kom och rörde runt lite med din 91:a
:tummenupp
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
TroLliS skrev:
Hehhe Vad glag jag blir, har precis litat som en dåre efter mina pappper när jag racade å hittar detta.
SM-final 1995-08-19
Snabbaste varvet jag lag var ............... 0,56,95 :yoparty
Å jag vart 3:a i SM på den tävlingen( dom sa mitt namn i sportradion huuu va det vart respons på jobbet)
Den som blev 4 var inte mindre än STIGGY(faktiskt så släppte han förbi mig pga att han tyckte att jag behövde det å samt att man åker inte så fort med det materialet jag åker på, men det gjorde jag iaf) :lol

ÅÅÅ fan vad jag vill raca igen :(
Va banan kortare på den tiden :D
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Tur att man visade sig från sin absolut mest charmiga och uppspelta sida.
Fast hojen lät fint i MWs mikrofon. :tummenupp
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Goodstuff skrev:
Tur att man visade sig från sin absolut mest charmiga och uppspelta sida.
Fast hojen lät fint i MWs mikrofon. :tummenupp
Har du hittat en lina, va bra då slipper jag skicka cd till dig :tummenupp
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top