Film: Längta du efter att plocka fram korvmojshojen, jag kör så länge...

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Går med sportis oxå :gnissla
[YOUTUBE-ID]N0Jpi2DsdEs[/YOUTUBE-ID]

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

Du får hänga med ut på Zippers eller MondayBar näste gång du år i fjollträsk. Tror du kommer gilla housegolvet!
Ikväll gjorde några grannar i vårt hojgarage iordning ett antal crosshojar för isåka imorgon söndag. På med Trelleborg och finndubb osv. Vart riktigt 80-talssugen på mina gamla 390 och 500 WR-qvarnor

/J

Last edited:

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Kalashärlig rulle! Vill jag konstigt nog ut i snön :kocko

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Last edited:

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Ser otroligt skönt ut! Diggar speciellt scenen där solen spricker igenom i fjärran och slutet då så klart haha! :tummenupp

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
fan vad det ser kul ut!!!!!

Det är kul! Roligare än sporthoj.

Väggbommen en bit filmen :död Ni som åker skogsvägar tänk på att plötsligen så dyker det upp en stängd vägbom:död annars en skön film:tummenupp saknar enduron man hade

Jo men får slå pallnit ibland men just här här har vi skaplig koll. Jävla snåla markägare.

Framhjulet måste snurra för att timräknaren ska gå :) Så den fungerar inte så bra om man bara kör på slangen hela tiden:banana

Fast nu har jag så här jobbig modern hoj som lagrar allt i en dator. BMW påstår att de loggar hur länge man ligger över 8k rpm för garantin.

...och dagens aktivitets-tips.

Motocross med dubb, svinfränt. :) Malma i Västerås öppnade idag för körning. Vet att många banor runt fjollträsk har öppnat med.

Kul, kul, kul.

Jag försökte verkligen komma upp till Uringe i lördags men fick inte tag på ett släp. Måse fan köpa pickis igen. Dock får jag inte ha fullsize på parkeringen och allt annat går bort.

Går med sportis oxå :gnissla
[YOUTUBE-ID]N0Jpi2DsdEs[/YOUTUBE-ID]

Jävligt kyligt av dig. Måste få ut Aprilian till andra garaget om den ska rivas. Men det blir nog inte att köra. Är för gammal och feg. Min första R6:a provkörde jag dock i snömodd och minusgrader.

Du får hänga med ut på Zippers eller MondayBar näste gång du år i fjollträsk. Tror du kommer gilla housegolvet!
Ikväll gjorde några grannar i vårt hojgarage iordning ett antal crosshojar för isåka imorgon söndag. På med Trelleborg och finndubb osv. Vart riktigt 80-talssugen på mina gamla 390 och 500 WR-qvarnor

/J

När jag bodde i Spanien blev jag lite elitistisk gällande DJ:s. Men så klart det finns bra i Sverige också. Det är bara det att krogen tar tid från åkningen...

Kalashärlig rulle! Vill jag konstigt nog ut i snön :kocko

Tack.

Ser otroligt skönt ut! Diggar speciellt scenen där solen spricker igenom i fjärran och slutet då så klart haha! :tummenupp

Förra året var vi ute på en tur i - 14 och strålande solsken. Det var så vackert att jag vill gråta när jag tänker på det.

freij

Medlem
Gick med
23 May 2010
Hoj
Drz 400sm, hva 125
Haha det var det som var meningen.

Jag körde faktiskt idag första gången med nya cross och med dubbdäck var en ny och jobbig upplevelse.
Men har aldrig haft så roligt och nu ser man i alla fall vart spåren går i grusgropen i väsby:)

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Det ser ju kul ut, men filmen heter ju "Offroading"....
Ni var ju inte en enda gång utanför en väg...:va

Men jag håller med om att det är riktigt kul.. :D

Edit: Part 2 var mycket roligare att se.. :banana

är iofs inte min film heller. bara en jag hittat på youtube, men visst!

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Du är ingen riktigt hojåkare förens du kör året runt.

Du är ingen riktig hojåkare förens du kör en hoj som väger MINST 230kg året runt. :tummenupp

Sådana där små lätta mopeder är det ju ingen sport att köra med på vintern.:D

120078.jpg

Jaakoobssoon

Member!
Gick med
27 Mar 2008
Hoj
.
Blir vinterkörning för mig med detta år, riktigt kul faktiskt! :tummenupp

Bifogat

• xt660r.jpg
    xt660r.jpg
    25.6 KB · Visningar: 65

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Fan, måste fixa en vinterhoj...

Gjört!

Jag körde faktiskt idag första gången med nya cross och med dubbdäck var en ny och jobbig upplevelse.
Men har aldrig haft så roligt och nu ser man i alla fall vart spåren går i grusgropen i väsby:)

Kul! Vad för cross?

Du är ingen riktig hojåkare förens du kör en hoj som väger MINST 230kg året runt. :tummenupp

120078.jpg

Haha där fick du mig. Förra året var det 690 enduro och den är aningen tyngre men visst. Jag är en tönt.

Blir vinterkörning för mig med detta år, riktigt kul faktiskt! :tummenupp

Ska du köra i stan eller bara ut på småvägar? Vad är det för dubb? Mina tar jävligt mycket stryk så fort det bara blir lite barmark.

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF

120078.jpg

Jag vill se den där i enduroskogen och på crossbanan, grusåkare är tjockisar. :fakta :arsele

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC