bullysmile
Killing time? time kills you!
Men vi skiter inte i det.....
Hoppas det plågar dig så du inte kan sova om nätterna!
Men vi skiter inte i det.....
fattar inte att ni pallar... ni måste verkligen ha tråkiga och hemska liv då ni tydligen måste hävda er genom att hela tiden klaga på vad andra gör och inte gör.. skit i vad andra gör och sköt er själva! är det så svårt.. ser redan framför mig hur ni kommer bli som pensionärer.. sitta och klaga på allt och alla.. tro mig ingen kommer lyssna eller bry sig om erat snack..
fattar inte att ni pallar... ni måste verkligen ha tråkiga och hemska liv då ni tydligen måste hävda er genom att hela tiden klaga på vad andra gör och inte gör.. skit i vad andra gör och sköt er själva! är det så svårt.. ser redan framför mig hur ni kommer bli som pensionärer.. sitta och klaga på allt och alla.. tro mig ingen kommer lyssna eller bry sig om erat snack..
Föraren i filmen är 42 år gammal och har kört hoj sen han var 16. Bara så att ni vet
Happy posting!
får jag gissa att han har potensproblem?
helt ärligt... hade det varit jag som satt i bilen och blev omkörd på vägrenen på ena sidan av en på slangen och en annan samtidigt på fel sida på hoj så hade jag mer än gärna offrat min bil och "råkat" vingla till, lika bra att ni dör förr än senare, för gamla lär ni inte bli i vilket fall som helst och ju förr desto bättre för skattebetalarna
Föraren i filmen är 42 år gammal och har kört hoj sen han var 16. Bara så att ni vet
Happy posting!
Lägre än glocalnetgav dig ett minus där! för det där var verkligen lågt skrivet, riktigt lågt!!!!!
gav dig ett minus där! för det där var verkligen lågt skrivet, riktigt lågt!!!!!
får jag gissa att han har potensproblem?
Nu ska vi va snälla vännen
Fantastiskt att han lever än idag, dock skall man beakta att den som köper många lotter till sist vinner.Föraren i filmen är 42 år gammal och har kört hoj sen han var 16. Bara så att ni vet
Happy posting!
helt ärligt... hade det varit jag som satt i bilen och blev omkörd på vägrenen på ena sidan av en på slangen och en annan samtidigt på fel sida på hoj så hade jag mer än gärna offrat min bil och "råkat" vingla till, lika bra att ni dör förr än senare, för gamla lär ni inte bli i vilket fall som helst och ju förr desto bättre för skattebetalarna
Det är synd om dig
Det där tycker jag var ganska otrevligt skrivet bikerwoman. Du brukar ofta skriva ganska bra, men att gå så långt som att önska livet ur folk, ja där tycker jag att gränsen har passerats.
Vad gäller filmen tycker jag den var tråkig då det var i princip samma sak hela tiden. Vinkeln där man ser framhjulet kändes dåligt utvald då man inte ser något när föraren wheelar. Och dessutom tycker jag att det börjar vara lite väl vådlig körning, som den där omkörningen bredvid skåpbilen ute på vägrenen. Är lite GR-varning på den...
Skulle ni haft mera blandade klipp, lite bättre vinklar och annan körning hade den varit bättre. En wheelie där föraren håller jämnt 90 och ligger i sin egen fil är mycket mera imponerande att se.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|