Film: Moralpanik

Status
Ej öppen för fler svar.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Men vi skiter inte i det.....

kumla_595953a.jpg

Hoppas det plågar dig så du inte kan sova om nätterna!

G-man

FÖR tillfället ej B-NNAD
Gick med
12 Jul 2007
Hoj
Thunderace & FZ750
fattar inte att ni pallar... ni måste verkligen ha tråkiga och hemska liv då ni tydligen måste hävda er genom att hela tiden klaga på vad andra gör och inte gör.. skit i vad andra gör och sköt er själva! är det så svårt.. ser redan framför mig hur ni kommer bli som pensionärer.. sitta och klaga på allt och alla.. tro mig ingen kommer lyssna eller bry sig om erat snack..

öhh... dito?

speedruch

mano
Gick med
3 Sep 2005
Hoj
none
fattar inte att ni pallar... ni måste verkligen ha tråkiga och hemska liv då ni tydligen måste hävda er genom att hela tiden klaga på vad andra gör och inte gör.. skit i vad andra gör och sköt er själva! är det så svårt.. ser redan framför mig hur ni kommer bli som pensionärer.. sitta och klaga på allt och alla.. tro mig ingen kommer lyssna eller bry sig om erat snack..

Det är väl snarare så de flesta hojåkare inte gillar detta eftersom det ger dåligt rykte till oss alla. Hade det inte varit så och hade det inte varit så omoget hade INGEN klagat!

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
helt ärligt... hade det varit jag som satt i bilen och blev omkörd på vägrenen på ena sidan av en på slangen och en annan samtidigt på fel sida på hoj så hade jag mer än gärna offrat min bil och "råkat" vingla till, lika bra att ni dör förr än senare, för gamla lär ni inte bli i vilket fall som helst och ju förr desto bättre för skattebetalarna :tummenupp

gav dig ett minus där! för det där var verkligen lågt skrivet, riktigt lågt!!!!!

G-man

FÖR tillfället ej B-NNAD
Gick med
12 Jul 2007
Hoj
Thunderace & FZ750
Föraren i filmen är 42 år gammal och har kört hoj sen han var 16. Bara så att ni vet :)

Happy posting!

Bara ytterligare ett bevis för att mognad och intelligens ej är strikt åldersrelaterat.

Ärligt talat. Vem skulle vilja att ens syster var ihop med en sådan "karl"?

(Och då tänker jag inte bara på Bikerwomans kommentar. :tummenupp )

G-man

FÖR tillfället ej B-NNAD
Gick med
12 Jul 2007
Hoj
Thunderace & FZ750
gav dig ett minus där! för det där var verkligen lågt skrivet, riktigt lågt!!!!!

Det är väl ändå bättre att förekomma än att förekommas? Eller hur var det nu?

Inse att du har absolut NOLL trovärdighet när det gäller att försöka tala utifrån en högre moralisk ståndpunkt med tanke på vissa tidigare kommentarer i denna tråd.

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Bullysmile e bara bitter för att han har varit utan det där rosa lilla lilla kortet halva sommaren, man kan lätt bli lite kinkig då:tummenupp

By the way... du som är så cool, varför stannade du och lät farbror blå ta ditt rosa kort? Fixade du inte att köra ifrån dom?

xds

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2005
Hoj
Ingen denna sommar.. :(
Äh va fan kör på, orkar inte vara någon moralkärring!
Så länge ni inte drar med någon annan i fallet och ni ser till att
dö omgående så vi slipper betala för vårdplatsen så ser jag inga problem
med det :rolleyes:

Ser ju ändå ut att finnas lite marginal där i och med att det är längs med trafiken.

[YOUTUBE-ID]TvC6RryUn0Y[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Föraren i filmen är 42 år gammal och har kört hoj sen han var 16. Bara så att ni vet :)

Happy posting!
Fantastiskt att han lever än idag, dock skall man beakta att den som köper många lotter till sist vinner.

I bästa fall så tar han då bara med sig själv i graven, några kanske roas av denna filmsnutt men en dag så vinglar tant Agda till lite grann och då blir det ingen kul film alls.

Köra fort är kul, att köra slalom i warp speed mellan bilar är enbart korkat, dom andra i trafiken vill säkerligen inte deltaga i eran version av Rysk roulette, varför utsätta andra människor för detta, empatibefriat är nog det bästa ord som man kan beskriva detta med.

Annars var ju filmen bra klippt å så....

Fast detta är ju enbart vad jag tycker, ni andra får tycka vad ni vill, bra va :)

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
helt ärligt... hade det varit jag som satt i bilen och blev omkörd på vägrenen på ena sidan av en på slangen och en annan samtidigt på fel sida på hoj så hade jag mer än gärna offrat min bil och "råkat" vingla till, lika bra att ni dör förr än senare, för gamla lär ni inte bli i vilket fall som helst och ju förr desto bättre för skattebetalarna :tummenupp

Det där tycker jag var ganska otrevligt skrivet bikerwoman. Du brukar ofta skriva ganska bra, men att gå så långt som att önska livet ur folk, ja där tycker jag att gränsen har passerats.

Vad gäller filmen tycker jag den var tråkig då det var i princip samma sak hela tiden. Vinkeln där man ser framhjulet kändes dåligt utvald då man inte ser något när föraren wheelar. Och dessutom tycker jag att det börjar vara lite väl vådlig körning, som den där omkörningen bredvid skåpbilen ute på vägrenen. Är lite GR-varning på den...

Skulle ni haft mera blandade klipp, lite bättre vinklar och annan körning hade den varit bättre. En wheelie där föraren håller jämnt 90 och ligger i sin egen fil är mycket mera imponerande att se.

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Hoj
Yamaha R6, 2006
Och så undrar folk varför folk hatar motorcyklister :va

Visst det är skitkul att köra som ett svin, men vaffan det finns väl ändå bättre vägar med mindre trafik att göra det på och inte bland massa stackars rädda bilister?

Men man kan ju inte säga annat än att det var bra kört... ser dock inte alls upp till det.

erikanton

Ny medlem
Gick med
18 Oct 2008
Hoj
Yamaha MT-03/ suzuki GSX600R

:confused: Det är synd om dig

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
:confused: Det är synd om dig

inte det minsta din lilla skånepåg ;-)

Det där tycker jag var ganska otrevligt skrivet bikerwoman. Du brukar ofta skriva ganska bra, men att gå så långt som att önska livet ur folk, ja där tycker jag att gränsen har passerats.

Vad gäller filmen tycker jag den var tråkig då det var i princip samma sak hela tiden. Vinkeln där man ser framhjulet kändes dåligt utvald då man inte ser något när föraren wheelar. Och dessutom tycker jag att det börjar vara lite väl vådlig körning, som den där omkörningen bredvid skåpbilen ute på vägrenen. Är lite GR-varning på den...

Skulle ni haft mera blandade klipp, lite bättre vinklar och annan körning hade den varit bättre. En wheelie där föraren håller jämnt 90 och ligger i sin egen fil är mycket mera imponerande att se.

Äsch jag gillar bara att provocera lite ;-) Men jag har ett häftigt temprament i tafiken och blir jag tillräckligt förbannad på nån idiot så kan jag se rött :gnissla

...för övrigt håller jag med om att det är GR-wannabes som kör i filmen, de fick väl inte vara med själva?

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...