Film: Moralpanik

Status
Ej öppen för fler svar.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Men jag har ett häftigt temprament i tafiken och blir jag tillräckligt förbannad på nån idiot så kan jag se rött :gnissla

Får väl hoppas du inte träffar på någon spegel när du m.fl bombar bogesund då.

Min extremt idiotiska uppfattning är att dom som inte kan, ska hålla käft. Men neej? det går ju inte... Det är skit kul att leva i en värld fylld av ego trippning.
Tills någon kommer på vem du är..

f.ö så är jag sämst, haha. sålde hojen för att göra massa annat onödigt skit. Ändå sitter jag fast på sporthoj.com och argumenterar med människor som inte har någon respekt för andra individers intresse. på internet? vad mycket man kan förändra. not!

Nee, kommer få skit för detta.. men snälla lägg ner och njut av hur mycket stake folk har som vågar göra sånt här! dom lever för det.

Mvh// Emil aka 2Fast!.
 

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha&Kawasaki
såå jävla moget!!!!!!

Förlåt för mitt ovårdade språk, men detta är nog tamejfan den dummaste tråd jävel på länge där folk bara blir ovänner!! Låt grabbarna köra för fan! händer det nått så händer det. snälla?



Jag garanterar dig. annars är min mamma ledig :rolleyes: 44 årig förtidspensionerad kvinna med benstomme som en rysk kärnkrafts arbetare :D

Tele nummer kan vi ta via pm.

hahaha:tungan
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Har aldrig hört någon moralpredikan när man varit ute och kört och träffat på mc-folk.
Men när folk lägger upp en film på SH där det borde vara likasinnade folk ja då jävlar tar det hus i helvett.

Nu blir det en svartriddar film så jag kan drömma och imorgon när det är fint väder ska jag ta rekordet genom staden.
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Har aldrig hört någon moralpredikan när man varit ute och kört och träffat på mc-folk.
Men när folk lägger upp en film på SH där det borde vara likasinnade folk ja då jävlar tar det hus i helvett.

Nu blir det en svartriddar film så jag kan drömma och imorgon när det är fint väder ska jag ta rekordet genom staden.

Bästa godnatt sagan på länge :D
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Har aldrig hört någon moralpredikan när man varit ute och kört och träffat på mc-folk.
Men när folk lägger upp en film på SH där det borde vara likasinnade folk ja då jävlar tar det hus i helvett.

Nu blir det en svartriddar film så jag kan drömma och imorgon när det är fint väder ska jag ta rekordet genom staden.

WORD! :tummenupp
 

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
G-Man, CustomSkändaren och bitterwomen (eller vad du nu heter).

Skit i att kommentera deras trådar, märker ni inte att det ger dem mer lust att lägga upp ännu sjukare klipp bara för att visa att de fullständigt skiter i vad ni har att säga?

Samtidigt som ni blir mer och mer irriterade på dem. Detta är ju en ond cirkel där båda parter bollar fram negativ energi, och båda parter blir bara mer och mer benägna att tjaffsa.

Mitt tips till er är att sluta bry er helt enkelt, tror faktiskt att båda parterna kommer att må bättre utav det. Mind your business, kör ditt eget race. I slutändan handlar det ju om att må bra.
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
G-Man, CustomSkändaren och bitterwomen (eller vad du nu heter).

Skit i att kommentera deras trådar, märker ni inte att det ger dem mer lust att lägga upp ännu sjukare klipp bara för att visa att de fullständigt skiter i vad ni har att säga?

Samtidigt som ni blir mer och mer irriterade på dem. Detta är ju en ond cirkel där båda parter bollar fram negativ energi, och båda parter blir bara mer och mer benägna att tjaffsa.

Mitt tips till er är att sluta bry er helt enkelt, tror faktiskt att båda parterna kommer att må bättre utav det. Mind your business, kör ditt eget race. I slutändan handlar det ju om att må bra.

asså du är så smart!
 

schizophrana

Guest
G-Man, CustomSkändaren och bitterwomen (eller vad du nu heter).

Skit i att kommentera deras trådar, märker ni inte att det ger dem mer lust att lägga upp ännu sjukare klipp bara för att visa att de fullständigt skiter i vad ni har att säga?

Samtidigt som ni blir mer och mer irriterade på dem. Detta är ju en ond cirkel där båda parter bollar fram negativ energi, och båda parter blir bara mer och mer benägna att tjaffsa.

Mitt tips till er är att sluta bry er helt enkelt, tror faktiskt att båda parterna kommer att må bättre utav det. Mind your business, kör ditt eget race. I slutändan handlar det ju om att må bra.



Fast vad det gäller just en av dom så är det faktiskt mest personliga problem med en av förarna i själva gänget som stör en del tror jag och med tanke på att det inte moralpredikandes ett skit när dom bodde ihop och han körde likadant tycker jag det här är fruktansvärt underhållande, det visar bara att vissa inte kan lägga ned utan ska vara på och hacka överallt.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Betitlar man filmen moralpanik så söker man problem.

I övrigt, resterande som bevisat sig köra likadant själva... fort och vårdslös kan orka komma in och säga att någon annan gör fel.

Se er själva i spegeln innan ni försöker bli Jesus.

Människosläktet är på väg utför... så är även denna tråd och den stängs därmed.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top