Det var oerhört kul med 4hjulingen som fastnat
Kan ni inte göra en loop på den som gif-bild
Gratulerar svenska folket, hit går våra skattepengar istället för att klara upp mord och våldtäkter, bankrån samt pedofili. Starkt jobbat polisväsendet.
Eller kanske: Hit går våra skattepengar förutom att klara upp mord och våldtäkter, bankrån och pedofili?
dessutom en ganska effektiv insats, plocka 100 hojar på en gång istället för en i timmen?
Torka tårarna nu pojkar, så farligt var det inte.
dessutom en ganska effektiv insats, plocka 100 hojar på en gång istället för en i timmen?
Då pröjar du alltså väsentligt mindre är någon av snutarna i filmen.Ja vill oxå flyga hällikåpter. Lär väl knappt dra nå sås att stå där o hovra på det dära sättet..? Men va fan man degar ju plus 100k om året i skatt så låt dom sitta där med en kopp kaffe o titta på hojjar.....
Jag som meckade ihop hojen inför kvällen, TACK PIGGIE's!!!!
och HA och bandidos är....hojklubbar.
Jag förstår inte riktigt vad snutten vill uppnå i stockholm med det här, Tror de att folk slutar åka hoj!? tror de att folk blir rädda när de visar så mycket resurser de har!?
Jag tror de får mer motsatt effekt. Så mycket våldsbrott , våldtäkter m.m och de lägger ner energin på fartsyndare. Skitpolis i stockholm.
Snutten i GBG är något bättre tycker jag , där punktmarkerar de Bandidos och HA.
Gratulerar svenska folket, hit går våra skattepengar istället för att klara upp mord och våldtäkter, bankrån samt pedofili. Starkt jobbat polisväsendet.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|