bullysmile
Killing time? time kills you!
Gillade Tixons avslutning på inslaget
Var en riktig snyggt kört, men det behövdes verkligen inte i detta inslag som bara vi kan förlora.
Gillade Tixons avslutning på inslaget
Var en riktig snyggt kört, men det behövdes verkligen inte i detta inslag som bara vi kan förlora.
Nää jag vet, men kunde inte hålla mig för garv ändå
http://svtplay.se/v/2084922/abc/22_7_19_20
19.20 sändningen ovan hade mkt längre inslag
-kan det verkligen stämma att det låter så mkt till dom boende i Tallkrogen?
http://svtplay.se/v/2084922/abc/22_7_19_20
19.20 sändningen ovan hade mkt längre inslag
-kan det verkligen stämma att det låter så mkt till dom boende i Tallkrogen?
spelar väl ingen roll, vi förlorar hur vi än gör.
skulle vi bygga en egen ö och klä in den in kuddar och köra inne i kuddhuset skulle jag ge mig fan på att insatstyrkan kommer dit tillslut ändå och kör några flygande
busas det mer nu än förr eller är det så att polisen har en temporär uppfattning och kanske inte en helt korrekt bild av det hela? när man läser om ex. 80-talet på sveavägen och andra ställen så låter det som det gick mera vilt till då.
:meraviltförr
Det är iofs rätt ovanligt att man dundrar på med bilen på dubbla hastihetsbegränsningen så viss förståelse för att folk tycker att det låter ruggigt mycket får man väl ändå ha?
Testa själv att ladda på med gamla 850n i 140 på 70väg
Om jag skulle välja polisyrket så skulle det vara trafikpolis eller CSI. Jaga är kul ju!Mm, och vem fan ansöker om att bli trafikpolis? Det måste ju vara nåt allvarligt fel i huvudet på en då. Typ som lapplisor eller ukrainska lägervakter.
Om jag skulle välja polisyrket så skulle det vara trafikpolis eller CSI. Jaga är kul ju!
Vissa på forumet som är duktiga på att köra borde bli värvade av Farbror Blå. Lika barn leka bäst!
Skämt å sido, men seriöst så blir man lite nojjig när man har stått vid Skogis och vissa "stajlar" över sin förmåga. Tänk om de tappar den nästan obefintliga kontrollen och flyger in bland åskådarna. Det är inte coolt när vissa gör icke kontrollerade bakhjulsåk, det är bara pinsamt och idiotiskt vårdslöst. Öva där det inte finns folk först...
Klokt! Något som även jag kommer att göra framöver.När jag är där för att träffa folk så ställer jag alltid min hoj en bit från trottoaren, dvs inte i ledet närmast vägen. Så mycket onödigt jobb om ngn världsmästare bränner in i min hoj tänker jag.
man ska veta innan att dom ska komma så att man hinner rigga lite sjuka prylar (dom brer ju ändå på)
* någon som börnar sönder leksaks kaniner
* någon ligger med en knulldocka i buskarna
* någon som sniffar låtsasknark från tanken
etc
(ja, jag e omogen)
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept