Film: Polisinsats, Skogis STHLM

Tegheim

Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Gick med
24 Jun 2008
Ort
Nässjö
Hoj
Honda CBR900RR -99 / Yamaha WR250 -91 / Yamaha YZ250F -08
Vi lämnar detta tycker jag. Gå nu ut i Nässjö och sätt på samma tjej som hela ditt kompis gäng satt på. Inavel is the shit:D:D

Haha, what? Vet inte om jag ska skratta eller gråta :arsele
Din poäng är? :D

Är det en slump att du som kommer från Nässjö börjar kommentera oss stockholmare?

Har inget med att jag kommer från Nässjö och göra iaf, utan snarare att det alltid är synd om "er" när det händer nåt :) Vet inte heller här vad din poäng är :tummenupp
 

adde78

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2005
Ort
Hägerstensåsen/telefonplan
Hoj
1000 k5 Såld, zx10r års 09.
Haha, what? Vet inte om jag ska skratta eller gråta :arsele
Din poäng är? :D

EDA DET ÄR ROLAND, HO HOOOOO. :D



Har inget med att jag kommer från Nässjö och göra iaf, utan snarare att det alltid är synd om "er" när det händer nåt :) Vet inte heller här vad din poäng är :tummenupp

tygla din förförståelse mot stockholmare så ska du se att allt blir mycket bättre:tummenupp.
 

eviln

Missade apex
Gick med
10 Aug 2009
Ort
Södermalm
Hoj
Suler Duke 1290 GT 2022
Vi lämnar detta tycker jag. Gå nu ut i Nässjö och sätt på samma tjej som hela ditt kompis gäng satt på. Inavel is the shit:D:D

Är det en slump att du som kommer från Nässjö börjar kommentera oss stockholmare?

Stockholmare från Telefonplan/Hägerstensåsen?! :D
3 generationer innan för tullarna är det som gäller bonnjävel.

Edit: Lantisarna brukar hävda Stockholms kommun...jo tjena :D
 
Last edited:

supervision

Ny medlem
Gick med
27 May 2007
Ort
STD
Hoj
Fzs ,XT
Ja motorcyklisterna är en tungt kriminell skara.Bra att veta var skattepengarna tar vägen.:arsele
 

AsuddenBurstOf

Icke Medlem
Gick med
4 Oct 2007
Ort
by
Hoj
1989
Klart det gick åt lite pengar. Men de som jagar de riktiga bovarna, fick ju öva lite på det snälla folket. Sen drog dom ju in lite mer än på en fotbollsmatch. (Typ när DIF spelar)
hmm, drog in.. funkar det så? eller blir det pinns bara!
 

don_tomazo

Går bra, en ägare.
Gick med
28 Oct 2005
Ort
Ja
Hoj
Honda
Motorcyklister är dumma som får. Dom samlas i flock och är lätta att valla in. Tillsammans står dom och bräker i en hög tills skymningen faller.
 

Spook

Adrenaline MC
Gick med
3 May 2009
Ort
Stockholm
Hoj
Hayabusa 2010
Sitter i Malaga och njuter av varmen samt skrattar mig tarogd over Stockholms polisens beteende som inte kan uppfattas som annat an desperat och pinsamt!!

Vad vill dom uppna med detta tro?? Lagligare fordon i form av icke forminskade regplatar & blinkers mm??

Nae, det enda som dom far ut av denna muskel demonstration forut ngr kronor pa sitt konto ar en grupp av personer som an mer kommer att gora allt for att javlas med dem - IDIOTER pa hogsta niva och inget annat!!

Ha det bra kara SH´s folk!!:krama

Fick ett samtal av morsan när jag satt i Turkiet för att stämma av det sista innan hemresan. Hon sa att det hade varit pådrag vid Skogis....

"- Men lilla gubben, du kör väl med insidan av huvudet ?"

JAAAAA mamma !!!

Hade dock inte klarat en besiktning om jag varit där i onsdags, saknar både nummerplåtsbelysning och reflex. Tveksamt att jag skulle klara ljudnivån heller.... :tuttar
 

AsuddenBurstOf

Icke Medlem
Gick med
4 Oct 2007
Ort
by
Hoj
1989
Sitter i Malaga och njuter av varmen samt skrattar mig tarogd over Stockholms polisens beteende som inte kan uppfattas som annat an desperat och pinsamt!!

Vad vill dom uppna med detta tro?? Lagligare fordon i form av icke forminskade regplatar & blinkers mm??

Nae, det enda som dom far ut av denna muskel demonstration forut ngr kronor pa sitt konto ar en grupp av personer som an mer kommer att gora allt for att javlas med dem - IDIOTER pa hogsta niva och inget annat!!

Ha det bra kara SH´s folk!!:krama
pinnjakten kallas det, snart står dom på essingeleden och klockar 90 åkare. (Y)
 

Tegheim

Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Gick med
24 Jun 2008
Ort
Nässjö
Hoj
Honda CBR900RR -99 / Yamaha WR250 -91 / Yamaha YZ250F -08
Stockholmare från Telefonplan/Hägerstensåsen?! :D
3 generationer innan för tullarna är det som gäller bonnjävel.

Edit: Lantisarna brukar hävda Stockholms kommun...jo tjena :D

Haha, de va han själv som tog åt sig av påhoppet :)
Vår fd Södetälje-bo, eller Tumba-bo, blir väldigt irriterad när vi kallar honom för stockholmarn :)

Troligtvis är "vårt" stockholm större än ert :tummenupp
 

adde78

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2005
Ort
Hägerstensåsen/telefonplan
Hoj
1000 k5 Såld, zx10r års 09.
Haha, de va han själv som tog åt sig av påhoppet :)
Vår fd Södetälje-bo, eller Tumba-bo, blir väldigt irriterad när vi kallar honom för stockholmarn :)

Troligtvis är "vårt" stockholm större än ert :tummenupp

Vilka är VI? Hojåkare från förorten är inte griniga på polisen. Dom ingår ju i ekosystemet och det skulle ju vara tråkigt om dom inte fanns. Finns det nått bättre än att se hur hornen växer bakom ratten när dom försöker men aldrig lyckas.

Som sagt är man med i leken får man leken tåla. Handen på hjärtat tror ni polisen som ingick i aktionen tyckte det var en stimulerande insats?? skriva massa rapporter och markera. Ska vi gnälla som det görs i denna tråd får vi nog slänga skit högre upp mot politikerna som ger order om nolltoleransen. aftonbladet som skriver att sporhojar är dödsmaskiner. Att ge skit till den stackare som fick ta c-turen och blev beordrad att infinna sig i skogis är rena idiotin. Han/hon gör bara sitt jobb och ingår i leken som bedrivs i skogis på onsdagar.
 

hank

H.Granbom racing #38 Speedster cup
Gick med
22 Apr 2005
Ort
Boden
Hoj
RC8 2015 racehoj, crf 450r
Varsch ligg de dära Shtockholm som alla surrar om?
Verkar ju va ett kul ställe! Poliser och blåljus! Det är ju sånt man bara sett på bio!
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top