och HA och bandidos är....hojklubbar.
I vilken värld lever du i?
Varken nån av dom ovannämnda är klubbar som handlar om motorcyklar.
och HA och bandidos är....hojklubbar.
Krävs lite för att genomföra en sån grej.
Grabbar med stake som står och verkligen blockerar snuten när dom försöker komma fram, att offra sig för killen som står med sin turbomatade Chevy Nova och fyller en 4-filig väg med tjock vit rök.. För att sedan mata i nästa växel och avsluta en asfet promod burnout!
Blir lite småfuktig bara av att tänka på det.
Hur svårt är det att simma kontra hoj?Hur många badar eller åker båt varje år?
Hur många kör hoj?
kjecop tack, dom är såna korkade omogna nötter på detta forumet. jag vet hur ni har det, hälsa poliskåren att det finns dom som uppskattar det ni gör.
jag har ofta tänkt på er i media, det ända ni får är skit, det står aldrig något bra om polisen. jag är iallafall gald att ni nöter på ändå.
glöm inte av att även polisen är människor. dom är inte imuna mot hur mycket skitsnack som helst
folk kan inte se(känna tacksamhet)över allt som faktiskt funkar bra i världen. utan dom fyller ut sina hjärtan med frustration över småsaker som inte funkar,
som jag sa i förra inlägget, skall vi inte spy galla över bandidos o ha, o alla andra luffare som säljer knark o skit till alla ungdomar i sverige.
ni känner er bra tuffa mot polisen för ni vet att snuten aldrig skulle göra något
Kjecop behöver kanske skita. Kan du ta en paus med rövslickandet?
Jag har väldigt svårt att referera till "alla andra" eftersom jag har bara blivit bra bemött av alla poliser. Trots att jag var skyldig..
Fick hastigheten nedskrivet från 200 - 110 på 90 väg så jag fick behålla körkortet. Det tyckte jag var snällt. Det blir lixom lite hur man bemöter de själv. Är man artig o trevlig så går det 99% bra.
Som sitter och gråter ut över hur missförstådd han är? Folk blir
förbannade för att andra "grinar" över böter men Kjelle kan gnälla och
gråta och tycka synd om sig själv. Då ska det tryckas plus. Yrkesval?
I vilken värld lever du i?
Varken nån av dom ovannämnda är klubbar som handlar om motorcyklar.
Fast vem e dum nog och åker med stulen hoj till skogis en onsdag när "alla" är där? Inte den smartaste idén i såfall...
Självklart är det bra att polisen syns ute på vägarna, jag säger inget annat.. menar bara att det såg jävligt roligt ut med så många snutar där
Puss på er
Fast vem e dum nog och åker med stulen hoj till skogis en onsdag när "alla" är där? Inte den smartaste idén i såfall...
Med tanke på hur mycket soppa fläkten drar och att dom förmodligen skrev p-böter på sina egna fordon som stod kors och tvärs över vägen, så gick dom nog back.
Helikopetern kostar ju faktiskt ganska (läs: VÄLDIGT) mycket att ha i luften,
lite overdrive på det kanske
Faan blir du fuktig av de?? På mig så spänner de lite i byxan när ja tänker på det racet
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|