PiEn skrev:haha jo jag har åkt utan skinnställ och hade preciis samma hjälm som hon i filmen.. mitt inlägg var mest för att retas med trådstartaren din gringubbe
Lurch skrev:Alltså... Oansvarigt, är det verkligen det? Hon sitter väl där av egen fri vilja? I och för sig, jag skulle inte köra så om jag hade någon i dessa kläder bakpå men om hon inte vill så är det ju bara att säga nej?
Vem är ansvarig för hennes uppskrapade hud om de vurpar? Han som kör eller hon som klär sig så när hon ska åka bakpå? Är hon myndig? Det är klart, om man körde och vurpade skulle man nog ha skuldkänslor oavsett.
Jag har egentligen ingen åsikt utan vill bara höra vad ni tycker.
Den heter wings of a butterfly och den framförs av finska HIMred_ninja skrev:Vad heter den första låten i ettan???
bra rullar!!
DonDiego skrev:Tyckte det såg vackert ut...måste leta upp en likadan tjej tror jag
zooL skrev:Måste vara det dummaste jag hört på länge..
Annars mycket bra film.
PiEn skrev:ja det är as läckert
Blir kanske inte några fler såna rullar iår eftersom våra hojar ser ut såhär efter helgens körning på gotland ring http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1596101&postcount=19Ben_Dover skrev:Du verkar ha skaplig koll på hojen
fler såna filmer!!!!
(Nu ska jag kika på 2:an )
AAJ då... Men det gick bra med er, eller?GixxerJensa skrev:Blir kanske inte några fler såna rullar iår eftersom våra hojar ser ut såhär efter helgens körning på gotland ring http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1596101&postcount=19
Anybody see med burnin groovezooL skrev:Vad heter den där låten som är innan günter ?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|