OkejD-MAN 660 skrev:Det verkar vara lika jobbigt för dig att upplysa oss om alla risker som det är för oss att be dig slappna av.
Så: vi kan väl lägga av
Jag bryr mig inte så förfärligt heller, blir lite trött bara.
Äntligen någon som verkar vara äldre än 14,5 år! Du är inte ensam. Vissa vill verka helt obundna här på forumet, men vi som känner dem vet att det inte är så. Hur barnsligt är inte detta när man närmar sig40?sandstream skrev:Om du syftar på kommentaren i den här tråden så hoppas jag verkligen att den uppfattades som "pissig".
Lägger man upp en moppefuckofilm där man börnar utanför donken, framför en polisbuss osv så förtjänar man "pissiga" kommentarer.
Att Comi och vilka de andra nu är leker i ett industriområde i Hammarbyhamnen tycker jag är helt okej, det är sånna ställen man ska hålla tilla på.
Så resonerar min 4-åriga son också
Japp, hon är min drottning och min lag.
Om du inte själv är gift och har barn så kan det vara svårt att förstå men ge inte upp hoppet
250 kb/sekPhr33k skrev:hmmm, går spegeln sakta ?
lorkan skrev:Sandstream knäcker som vanligt.
Men jag kan inte se filmen som alla tjafsar om ? Måste jag ha ngt annat program än WMP ? Funkar det tex med LVC (nej vad fan heter det nu igen ? :S )
3 bokstäver iaf, med minst ett C.
Socrates skrev:VLC Kan hämtas här: http://www.videolan.org/
jag kommer till nån sökmotor...inte filmen...vafan......Phr33k skrev:
lorkan skrev:Tack ! Går säkert fortare än med den länken åxå, 700kb/s här åtminstone.
tackar....Panos skrev:har ni testat här http://comi.se/media.php
bara o högerklicka på filmen o spara mål
Bättre att ignorera demolyckan skrev:Äntligen någon som verkar vara äldre än 14,5 år! Du är inte ensam. Vissa vill verka helt obundna här på forumet, men vi som känner dem vet att det inte är så. Hur barnsligt är inte detta när man närmar sig40?
Stå på dig!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |