Film: Vardagsåkning....

sandstream

Guest
Caffe skrev:
Bäste herr Sandstream, du är då sannerligen inte forumets främsta ess på att kläcka fram bra argument.
Fast med tanke på att du är inne och muppar dig i var och varannan tråd så kanske du får kläm på det en vacker dag.
Nu vet jag inte vilken nivå du befinner dig på, men om du behöver ett argument för att inte stå utanför donken och börna så kan jag iaf gissa mig till hur många indianer du har i kanoten :hihi

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
sandstream skrev:
Så man är tråkig när man inte börnar utanför donken eller framför polisen? :rofl

Nää... men när man ska haspla ur sig pissiga kommentarer till alla som gör det. :rolleyes:

Du vet väl va det bästa är..!!!???????????????????

Att ALLA gör som DOM VILL..!!! :fakta

Förutom du då...som förmodligen gör som frugan vill.

sandstream

Guest
Madhonda skrev:
Nää... men när man ska haspla ur sig pissiga kommentarer till alla som gör det. :rolleyes:
Om du syftar på kommentaren i den här tråden så hoppas jag verkligen att den uppfattades som "pissig". :)
Lägger man upp en moppefuckofilm där man börnar utanför donken, framför en polisbuss osv så förtjänar man "pissiga" kommentarer.

Att Comi och vilka de andra nu är leker i ett industriområde i Hammarbyhamnen tycker jag är helt okej, det är sånna ställen man ska hålla tilla på. :tummenupp
Madhonda skrev:
Du vet väl va det bästa är..!!!???????????????????
Att ALLA gör som DOM VILL..!!! :fakta
Så resonerar min 4-åriga son också :hihi
Madhonda skrev:
Förutom du då...som förmodligen gör som frugan vill.
Japp, hon är min drottning och min lag.
Om du inte själv är gift och har barn så kan det vara svårt att förstå men ge inte upp hoppet :tummenupp

MD

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blandat
:hoppa
mycket bra, skönt att fördriva arbetstiden med lite film.

inte klaga på grabbarna ang hjälmar och sånt skit, alla kör som dom vill :pannkyss

Last edited:

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
fan det var ett tag sedan sandstream va lika het som i denna tråd...

(kommer ni ihåg då han tyckte hood-tröjjan på banan var racing :tomten )

Last edited:

sandstream

Guest
MostWanted skrev:
fan det var ett tag sedan sandstream va lika het som i denna tråd...
Jag har inget bättre för mig och moppefuckon är alltid kul att tjafsa lite med :)
MostWanted skrev:
(kommer ni ihåg då han tyckte hood-tröjjan på banan var racing :tomten )
Där vart det inte många rätt :hihi
Om man ska dra upp något gammalt så är det en fördel om det stämmer lite iaf :tomten

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Okej, då tycker jag vi tar varandra i hand och sjunger "We shall overcome"

sandstream

Guest
Tysken skrev:
Okej, då tycker jag vi tar varandra i hand och sjunger "We shall overcome"
Gärna! :tummenupp
Eller så kan folk ta och varva ner lite och inse att alla inte är ryggdunkare utan kanske har en egen åsikt som kanske inte alltid är så bekväm. :)

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
MD skrev:
:hoppa
mycket bra, skönt att fördriva arbetstiden med lite film.

inte klaga på grabbarna ang hjälmar och sånt skit, alla kör som dom vill :pannkyss

Tycker jag med:=) Bättre att fronta med en hojåkare utan hjälm,för då kanske huvudet krossas och inte vindrutan :banana
Sen är det ju extra slitage på våra vägar om man glider runt med skinställ med en massa plastdetaljer och skit! Nä!! vätta våra vägar med kött och blod är det skonsammaste:=)

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
BSA 350 -30.
Skön låt.
Och visst fasiken kan grabbarna köra :tummenupp

Den där känslan när man ser Farbror Poppo med blå jackan helt plötsligt - när man står o börnar eller busar... hehe.. den e.......annorlunda :hihi

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
sandstream skrev:
Om du inte själv är gift och har barn så kan det vara svårt att förstå men ge inte upp hoppet :tummenupp
Svårt att förstå... :va nää...gifta sig o skaffa barn får väl såna där "kloka" människor ägna sig åt. :rolleyes: Jag tillhör inte dom som strävar dit.

sandstream skrev:
Så resonerar min 4-åriga son också :hihi
Och eftersom jag tänker som en 4-åring så känns det som att det inte är nåt jag behöver fundera på än på ett jävla bra tag. :tomten

PS: Comi förlåt att jag spammar i din tråd. :felämne

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
sandstream skrev:
Där vart det inte många rätt :hihi
Om man ska dra upp något gammalt så är det en fördel om det stämmer lite iaf :tomten

Jag har säkra källor! Till och med bildbevis där du använder dina mysigaste mjukis hood-gangsta tröjjor.

sandstream.jpg

Comi

Var god skølj
Gick med
3 May 2003
Hoj
2008 HarleyDavidson Rocker C
Madhonda skrev:
Svårt att förstå... :va nää...gifta sig o skaffa barn får väl såna där "kloka" människor ägna sig åt. :rolleyes: Jag tillhör inte dom som strävar dit.

Och eftersom jag tänker som en 4-åring så känns det som att det inte är nåt jag behöver fundera på än på ett jävla bra tag. :tomten

PS: Comi förlåt att jag spammar i din tråd. :felämne
Spamma du.
Jag tittade på en film där någon kör en Honda på bulten. Ser ut att vara roligt. Kanske ska åka dit någon dag och rulla en runda.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
sandstream skrev:
Nu vet jag inte vilken nivå du befinner dig på, men om du behöver ett argument för att inte stå utanför donken och börna så kan jag iaf gissa mig till hur många indianer du har i kanoten :hihi

Det räcker med alla vet vilken nivå du ligger på.. Dina hästar är väldigt höga i sandlådan..
Det är tur att du med din höga ålder,kunskap och erfarenhet, kan sätta dig över alla andra och döma. Det är nästan så att man måste känna tacksamhet :rolleyes:

Leta efter dina indianer, så fortsätter vi andra titta på filmer med hög körskicklighet, även om en burnis utanför donken skulle kunna vara "lite" moppefuckoaktig ;)

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Comi skrev:
Spamma du.
Jag tittade på en film där någon kör en Honda på bulten. Ser ut att vara roligt. Kanske ska åka dit någon dag och rulla en runda.

Ja, det var ju så länge sen sist ;) Fäen för övningskörning, var bra sugen att lämna david vid kanten och jaga efter er :huvet

Jälla älg-jäkel bara, första gången jag får bromsa för en när jag suttit på hoj.

sandstream

Guest
Madhonda skrev:
Du menar vuxna? :lol
MostWanted skrev:
Jag har säkra källor! Till och med bildbevis där du använder dina mysigaste mjukis hood-gangsta tröjjor.
:rofl
Det där var ju nästan kul! :tummenupp
oFFkeFF skrev:
Leta efter dina indianer, så fortsätter vi andra titta på filmer med hög körskicklighet, även om en burnis utanför donken skulle kunna vara "lite" moppefuckoaktig ;)
Sånna filmer ser jag gärna också!
Såg en för ett tag sedan med en finsk kille (tror jag det var) på en grön kawwa som var extremt duktig.
Han höll till på en parkering på kvällen/natten, inte utanför donken eller framför polisen...

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
sandstream skrev:
Han höll till på en parkering på kvällen/natten, inte utanför donken eller framför polisen...

Vissa poliser uppskattar till och med en god burnis, så varför inte?
Utanför donken på svea-vägen brukar det vara lite show ibland, varför inte? En hel del folk uppskattar det, även om alla inte gör det.
Stanna vid rödljus bara för att polisen råkar stå i korsningen? Allas största dröm är inte att bli skolpolis..

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
Haha vilka dårar ni är!! All cred åt er, så ska det se ut.

starclassic

Är du redan kvar?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gsxr 1000 Indestructable 2 Unlimited Edition
Skönt med lite gammal hederlig "nu ska vi ha skoj" rulle, isf för "om du ställer dig sådär så blir det JÄÄÄVLIGT snyggt i motljus" film....

keep ém coming bara.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...