Film: WSM wheelies.

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
H4 skrev:
Inte om du höjer den bak.

Isåfall får du höja den fram också.
eh!. syftade själv på höga och låga hojar jag. Aja.. klart det är sämre för slangningarna om du har en lägre hoj fram däremot blir den ju mer kvickstyrd och du får lättare för stoppies. :tummenupp
 

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
philsson skrev:
eh!. syftade själv på höga och låga hojar jag. Aja.. klart det är sämre för slangningarna om du har en lägre hoj fram däremot blir den ju mer kvickstyrd och du får lättare för stoppies. :tummenupp

Men Solid Snake menade att om man endast höjde bak. Så jag syftade egentligen på hans inlägg som du missuppfattade vilket jag försökte rätta.
 

jnnte

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2006
Ort
Ulricehamn..
Hoj
aa du...vette fan
wheeelie filmen

jag vill gärna se filmen på WSM 125 men det funker ju inte..är sidan bortagen eller är det fel på den...hur ska ja göra?
 

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Ort
-
Hoj
-
Ni vet killen som kör i filmen blev så känd så han valde att ta ner allt material från internet för typ alla fans gick för långt in på honom. Varje dag han skulle till skolan osv stod där folk i hans trädgård och väntade på autografer, där efter hade dom tydligen förföljt honom i skolan osv. Så han valde att gå under jorden. Dock har jag hört folk snacka om att killen ska bo vid lund nånstans där någon hade sett honom, dock finns inga riktiga bevis eller fakta för detta.
 

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Padde skrev:
Ni vet killen som kör i filmen blev så känd så han valde att ta ner allt material från internet för typ alla fans gick för långt in på honom. Varje dag han skulle till skolan osv stod där folk i hans trädgård och väntade på autografer, där efter hade dom tydligen förföljt honom i skolan osv. Så han valde att gå under jorden. Dock har jag hört folk snacka om att killen ska bo vid lund nånstans där någon hade sett honom, dock finns inga riktiga bevis eller fakta för detta.


Yeah, right.

:hihi
 

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Lund
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Lundgren skrev:
2484257 Trådlyftar vm :va :hihi
Ja, för andra gången idag..:fakta
Padde skrev:
2024132 Ni vet killen som kör i filmen blev så känd så han valde att ta ner allt material från internet för typ alla fans gick för långt in på honom. Varje dag han skulle till skolan osv stod där folk i hans trädgård och väntade på autografer, där efter hade dom tydligen förföljt honom i skolan osv. Så han valde att gå under jorden. Dock har jag hört folk snacka om att killen ska bo vid lund nånstans där någon hade sett honom, dock finns inga riktiga bevis eller fakta för detta.

hahaha:rofl:rofl
 

Hulster

Oh Reeeaally?
Gick med
23 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Crescent
Padde skrev:
2024132 Ni vet killen som kör i filmen blev så känd så han valde att ta ner allt material från internet för typ alla fans gick för långt in på honom. Varje dag han skulle till skolan osv stod där folk i hans trädgård och väntade på autografer, där efter hade dom tydligen förföljt honom i skolan osv. Så han valde att gå under jorden. Dock har jag hört folk snacka om att killen ska bo vid lund nånstans där någon hade sett honom, dock finns inga riktiga bevis eller fakta för detta.
:hihi :rofl :rofl Grym film iaf:yoparty
 

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
KTM 250 Freeride
mitt internet har mäns ja laddar i 21kb/sec.. ja ska ha 24megbit.. vad äre för fel??
 

gileraaa

To start press any key, where´s the any?
Gick med
6 Jul 2006
Ort
jönköping
Hoj
har en vild ktm som jag har fått äran att tämja
den var helt okej:tummenupp
att stegra med en ch måste ju varganska svårt:tummenupp
 

gileraaa

To start press any key, where´s the any?
Gick med
6 Jul 2006
Ort
jönköping
Hoj
har en vild ktm som jag har fått äran att tämja
HannesH skrev:
2484861 varför det?:confused:
hur ska jag veta kan inte ens stegra med en 500kubik cross:D
ne men är det inte svårt det borde du veta?
aja många säger att det är skit svårt att stegra med yamaha xt 125 så ch har ju nästa samma prestanda har jag fel?
 
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top