Filmen med de 2 bästa nybörjarna

flexbert

Medlem
Gick med
24 Apr 2005
Hoj
Aprilia Tuono -07
philsson skrev:
när jag råkar bromsa med bakbromsen när jag är i luften med hjulet så gnislar det skittufft :yoparty

När det tjöt sådär på övningskörningshojjen så påstog vår lärare att det var dax för en tvätt av beläggen och skivorna :va

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
flexbert skrev:
När det tjöt sådär på övningskörningshojjen så påstog vår lärare att det var dax för en tvätt av beläggen och skivorna :va
låter aldrig så på min hoj förutom just när jag bromsar med bakbromsern när det hjulet är i luften. Sådanna ljud kan däremot komma på alla fordon med skivbromsar men de försvinner lika snabbt som de kommer oftast.

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
AndersJohansson skrev:
Fick du till det eller?

nej, riktigt bajs. om man pausar & klickar längre fram i filmen så får man se den bilden, men filmen rullar inte på sen när man trycker på play, då är det bilden men ljudet fortsätter :va :confused: :3freak :4skrika

AndersJohansson

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Letar ratbike
granath_ skrev:
nej, riktigt bajs. om man pausar & klickar längre fram i filmen så får man se den bilden, men filmen rullar inte på sen när man trycker på play, då är det bilden men ljudet fortsätter :va :confused: :3freak :4skrika

Men testa att ladda hem "ACE Mega Codec Pack" av nåt slag. Installera så borde det väl funka.... Annars kan du ju testa att ladda filmen igen, eller nåt :3freak

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Hoj
SV650S K3 "SE"
Fan sitter på jobbet, no sound :( får ta och tanka när man kommer hem :tummenupp

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!