Här har vi en bra säljare men med fel produkt Biddarn ska inte börja på en literklubba!Oroa dig inte biddarn. Upp med hakan och fram med blicken bara sen ska du se att en R1 sitter som smäck mellan benen!! :brum
Här har vi en bra säljare men med fel produkt Biddarn ska inte börja på en literklubba!Oroa dig inte biddarn. Upp med hakan och fram med blicken bara sen ska du se att en R1 sitter som smäck mellan benen!! :brum
En till Wheelie-burnis
View attachment 367243
De i husbilen måste ju få nåt att prata om på semestern
View attachment 367245
Ser ut som att du tittar ganska nära hojen. Blir lite lättare när du ligger steget före med blicken och tittar dit du ska.
Vi pratade om det sist. Lite svårt att se på filmen. Bara en tanke...
För fort tror jag inte att det går. Det handlar väl mer om kontroll eller?
Oroa dig inte biddarn. Upp med hakan och fram med blicken bara sen ska du se att en R1 sitter som smäck mellan benen!! :brum
Stämmer. Vilket tält/hoj/bil hade ni då?Micke™;5609704 skrev:gick den blå omkull på bikeweek på gelleråsen typ 23-24aug? vi stod jämte er nästan isf.
Kommer om nån vecka. Vi ska dra in lite mer material på tisdag. Vill du vara med?Micke™;5609699 skrev:var e filmen?
Detta är från igår. Tror ni de det går för snabbt? Går knappt köra saktare med den biken
Och har ni några tips om nåt jag bör ändra på eller gör jag fel eller nåt?
Stämmer. Vilket tält/hoj/bil hade ni då?
Kommer om nån vecka. Vi ska dra in lite mer material på tisdag. Vill du vara med?
Bättre du behåller den själv. Eller är du rädd för att bli från åkt av mig på en 600?
Dem minns jag inte. Hojar? Var det Stockholm Streetfightersgänget?svart transporter med släp (typ båtrelaterade dekaler på), samt en vit v70 med släp, och en silvrig toyota hi-ace
Inte det minsta. Har inte problem med sånt.
Har däremot svåra beslutsproblem!
Behåll den bullen Är man inte helt säker ska man inte byta
Har du pengar över kan du få sponsra mig med ett set Sportsmart eller Galferskivor+ pengar i plånboken. Men där gör dom ju ingen nytta...
Den ene var en BMW? Ni drog iväg och bad ha koll om ngn ville åt hojen och larmet gick. Ska erkänna att jag hade bra span i 2 min, sen glömde jag av det..Micke™;5610099 skrev:svart transporter med släp (typ båtrelaterade dekaler på), samt en vit v70 med släp, och en silvrig toyota hi-ace
slängde ihop detta igår kväll.. har inget med fet stunts att göra, bara en soft em.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|