och här är massa klipp från vinklarna. Lång och raw men för dom som var med kan det finnas lite och kika på.
panik!! Fixa!
och här är massa klipp från vinklarna. Lång och raw men för dom som var med kan det finnas lite och kika på.
Tailgunners MZ är ett miljöfordon. Den går på persika-melon dricka (det var slut på jaaahhrgaahhh-rabaarrbarr)
Och reservtanken tar en bara ynka 15 km
View attachment 389565
Inte första gången helleri år igen
Här är en Dropboxlänk med dem bilder som jag ansåg va något att spara på
https://www.dropbox.com/sh/iw2luzw77t834ku/-gmTeMWY1q
För er som inte har Dropbox, skaffa det här: http://db.tt/3wqEC6dl
View attachment 390327
Jag har ett svagt minne att jag och 2(?) till slog vad om ett 6pack Corona till den som skrapade bakskärmen först. Vinner jag då? Minns dock inte vem jag slog vad med. Men det står nog någonstans härinne om någon inte vill erkänna?
Okey då. Försökte förlänge så bromsvätskan hann börja koka eller nåt. Bromsförmågan försvann iallafall och jag landade på röven/ryggen. När jag sedan lyfte upp hojen kunde jag trycka bromsen i botten utan att något hände. Bromsoket var riktigt varmt. Ställde den en stund och sedan fungerade det igen. Körde lite mer "racing" sen typ som en liten motard bana. Då blev det likadant med frambromsen.. Köpte sedan motul racing brake fluid av en så ska byta det någon dag.
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|