Filmer / Bilder

wicknertz

Sweden By Wicked
Gick med
1 Apr 2006
Hoj
Ktm 690 på ANAboLa!
Your almighty king has granted you with access

Last edited by a moderator:

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Tailgunners MZ är ett miljöfordon. Den går på persika-melon dricka (det var slut på jaaahhrgaahhh-rabaarrbarr)

Och reservtanken tar en bara ynka 15 km :huvet :huvet

MZpeachMeloooon.jpg

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
1149511_10200929951384291_915075453_o.jpg

Jag har ett svagt minne att jag och 2(?) till slog vad om ett 6pack Corona till den som skrapade bakskärmen först. Vinner jag då? :) Minns dock inte vem jag slog vad med. Men det står nog någonstans härinne om någon inte vill erkänna? :D

Danne

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
Yamaha R1 -16 KTM SX-F 250 -13
View attachment 390327

Jag har ett svagt minne att jag och 2(?) till slog vad om ett 6pack Corona till den som skrapade bakskärmen först. Vinner jag då? :) Minns dock inte vem jag slog vad med. Men det står nog någonstans härinne om någon inte vill erkänna? :D

Corona??.. Hmm.. K-man.. Du dricker dessa va? ;)

Fast är detta godkänt? Ser mer ut som du slagit över med tanke på jacken i burken? :p

Last edited:

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Okey då:). Försökte förlänge så bromsvätskan hann börja koka eller nåt. Bromsförmågan försvann iallafall och jag landade på röven/ryggen. När jag sedan lyfte upp hojen kunde jag trycka bromsen i botten utan att något hände. Bromsoket var riktigt varmt. Ställde den en stund och sedan fungerade det igen. Körde lite mer "racing" sen typ som en liten motard bana. Då blev det likadant med frambromsen.. Köpte sedan motul racing brake fluid av en så ska byta det någon dag. :tummenupp

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Käringen min dricker Corona. Jag föredrar Miller :tummenupp

Tror inte att jag varit med på ett 12 o'clock-bet. Känns för avlägset för mig :D Hade inte betalat nåt till en som slår runt heller. Tröstpris kanske :7peta

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Hoj
Yamaha Fz8N 2011 Landin Edition
Hur gick det med dig Biddarn?

Okey då:). Försökte förlänge så bromsvätskan hann börja koka eller nåt. Bromsförmågan försvann iallafall och jag landade på röven/ryggen. När jag sedan lyfte upp hojen kunde jag trycka bromsen i botten utan att något hände. Bromsoket var riktigt varmt. Ställde den en stund och sedan fungerade det igen. Körde lite mer "racing" sen typ som en liten motard bana. Då blev det likadant med frambromsen.. Köpte sedan motul racing brake fluid av en så ska byta det någon dag. :tummenupp

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Jodå hände inget med mig :) Var dock på röntgen i onsdags för hände en liten incident i tisdags kväll när jag skulle åka hemåt. Men dom hittade inget fel på mig förutom att jag inte kunde stödja eller röra på höger ben. Men det har gått över nu iallafall :tummenupp

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Whwwliw.jpg

Men dom dära corona är ändå inte långt ifrån iallafall :banana

Motard.jpg

Däcken blev lagom varma med efter jag och hoffen "tävlade" runt uppe på Voice :)

Last edited:
Nyheter
Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...