Filmer man INTE bör se

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Här vill jag lägga till den fyrfaldigt oscarsbelönade Crouching Tiger, Hidden Dragon. Jag gjorde misstaget att köpa DVDn då det begav sig eftersom den fick så oerhört bra recensioner men när huvudpersonerna började springa uppför väggar och hoppa över hus blev det bara för orealistiskt så jag stängde av och har inte gett den en andra chans.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Smala sussie och Kopps undantagna.
:fakta :tummenupp

De ofrivilliga var en av de absolut bästa på väldigt lång tid. Tror dock ytterst få på det här forumet gillar den filmen, särskilt inte de som förvarar whiskeyn i kylen och blandar den med cola.
Så "De ofrivilliga" bör hamna i denna tråd av hänsyn till vilka som hänger här även om jag tycker det är en av de bättre filmer jag sett.

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Hoj
Honda VFR800
Här vill jag lägga till den fyrfaldigt oscarsbelönade Crouching Tiger, Hidden Dragon. Jag gjorde misstaget att köpa DVDn då det begav sig eftersom den fick så oerhört bra recensioner men när huvudpersonerna började springa uppför väggar och hoppa över hus blev det bara för orealistiskt så jag stängde av och har inte gett den en andra chans.

Ähh, för att vara asiatisk är den ju väldigt realistisk :D

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
Med tanke på att 90% av alla filmer som produeras suger kamelröv, är det inte bättre att nämna dom bra då..?

Benta01

Rikspucko
Gick med
19 Jun 2011
Hoj
Yamaha MT-09 -2020
Vanilla Sky är riktigt kass, bortslösad tid som man aldrig får igen, samma som sagt med "Valhalla Rising", "Sucker Punch" som nån nämnde ovan verkade också vara allmänt fucked, såg en timme men fick INGEN känsla av story i den?

Erebus

Kroniskt försenad
Gick med
23 Nov 2010
Hoj
MT-09 -14, GSX-R 1000 -06 *Stulen, CBR 600 RR -03 banhoj, Fireblade -96, Kawa KLX 650 C -93 *Såld
The Marine - komochhjälpmigattdöööö
The Marine 2 - jag var bara tvungen att se den för att se om man kan göra en sämre film. Det kan man... Aaaargh

Flyerflash

Kawasaki Z750
Gick med
17 Jul 2006
Hoj
Z750
Jag bidrar med The eternal sunshine of a spotless mind. Den absolut sämsta filmen som Jim Carrey medverkat i.

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,

Jag som grämde mig när det begav sig att jag ödslat bandbredd och en DVD-r skiva på den, du måste ju ha minst dödslängtan.

Men fördelen var ju att bruden man hade med sig filmen till också tyckte den var skit så det blev andra saker ist.

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Adam Sandlers 10 sista filmer

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...