Filmer och Bilder

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Majk skrev:
Förstår att ni Törstar efter bilder på världens snyggaste V-twin (pejo mm) :7peta
Så här kommer det lite.

Jag tröstar dig lite jag..tycker det är en fin hoj, och de har härligt djupt braaappande ljud, då jag bara kört en liten duccati 900 ss och tyckte den var rätt underhållande, dock lite slö, så kan jag bara tänka mig detta mycket bättre!!! Skulle gärna prova en sådan faktiskt :nicka

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Majk skrev:
Förstår att ni Törstar efter bilder på världens snyggaste V-twin (pejo mm) :7peta
Så här kommer det lite.

Kul att du inte lyckades sälja den :7peta
Föressten vet jag en som har likadana gaffelben som du som ska byta olja mm snart... jag tipsar om dig, det är ok va ?

Majk

Guest
Pejo skrev:
Kul att du inte lyckades sälja den :7peta
Föressten vet jag en som har likadana gaffelben som du som ska byta olja mm snart... jag tipsar om dig, det är ok va ?

Jo men jag skulle ju sälja för att köpa båt men det behövs inte längre för nu har jag två båtar :näsblod , ja jag kan nog inte hjälpa så mycket med oljebyte tyvärr ,fick hjälp med det av en polare med verkstad.

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
BSA 350 -30.
Bildtävling...

Vem är vår Judas på bilden?
Första rätt svar vinner en bulle på nästa onsdagsfika.

Bifogat

• glidarn 1.JPG
    glidarn 1.JPG
    85.5 KB · Visningar: 125
  • glidarn 2.JPG
    glidarn 2.JPG
    83.4 KB · Visningar: 102
  • glidarn 3.JPG
    glidarn 3.JPG
    61.1 KB · Visningar: 103

sportis

Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Björken skrev:
Hmm, ser ut som Mr. President of LRMC...

pejo=judas

duger väl i vinter! Sommardäck som är fräscha, dubbade vinterdäck, dragkrok, centrallås, nyservad, besiktigad till sista Juni 06, servicebok så kamremmen bytt, enbart 14 000 mil, få ägare, vad kan man mer begära för 4000 kr ? Rosten är fixad, generatorn är bytt, batteriet är bytt med, tjejkörd.

PLUS ATT JAG KAN LEJA MIG SOM DRAGBIL PÅ BANDAG!!!

Bifogat

• fin.jpg
    fin.jpg
    108.6 KB · Visningar: 78
  • Låda.jpg
    Låda.jpg
    82.1 KB · Visningar: 73
  • inne 2.jpg
    inne 2.jpg
    63.7 KB · Visningar: 75
  • Inne.jpg
    Inne.jpg
    81.5 KB · Visningar: 90
  • Pärla.jpg
    Pärla.jpg
    89.4 KB · Visningar: 86
Last edited:

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
jag å min flickvänn har idag inhandlat en kärleksbil som vi ska ge all omsorg till i vinter :) titta å njut

Bifogat

• liten.jpg
    liten.jpg
    118.3 KB · Visningar: 93
  • mi9ni.jpg
    mi9ni.jpg
    125.8 KB · Visningar: 87
  • minin.jpg
    minin.jpg
    135.9 KB · Visningar: 97

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
sporTlovEr skrev:

Såh, inte snacka sig såh. Nu jag pli syr. Komma klappa säften o såna krejjer.
Jag har hoj, jag behöver inte hoppa upp på en såndär betongsugga med styre...

r matte skrev:
jag å min flickvänn har idag inhandlat en kärleksbil som vi ska ge all omsorg till i vinter :) titta å njut

Mysig! En sån där har man åkt omkring i som liten palt. Tydligen rolig på halt underlag. Får man en åktur om man är snäll ?

Last edited:

sportis

Gick med
19 Apr 2004
Hoj
r matte skrev:

den för 3139 kr el nå´t been there done that..

Pejo skrev:
Såh, inte snacka sig såh. Nu jag pli syr. Komma klappa säften o såna krejjer.
Jag har hoj, jag behöver inte hoppa upp på en såndär betongsugga med styre...

Mysig! En sån där har man åkt omkring i som liten palt. Tydligen rolig på halt underlag. Får man en åktur om man är snäll ?

Sorry sorry..men har för mig att Valle var fetare.. :7peta hoppas jag inte får el presidento på mig nu.. :3freak :död

sportis

Gick med
19 Apr 2004
Hoj
r matte skrev:

Enda fördelen, är charmen/nostalgitrippen med dessa(plus att du KANSKE kommer åt reservdelar billigare om du har tur, för dessa har nog utgått ur Renault sortimentet..)..mer sommarbil kommer du att märka...urusla vägegenskaper, dålig värme etc..men måla den rosa med röda hjärtan duger den till :tummenupp

Men skulle f-n nog själv vilja ha en sådan någongång, säkert idiotbra andrahandsvärde också, samt besikting vartannat år!

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
sporTlovEr skrev:
Enda fördelen, är charmen/nostalgitrippen med dessa(plus att du KANSKE kommer åt reservdelar billigare om du har tur, för dessa har nog utgått ur Renault sortimentet..)..mer sommarbil kommer du att märka...urusla vägegenskaper, dålig värme etc..men måla den rosa med röda hjärtan duger den till :tummenupp

Men skulle f-n nog själv vilja ha en sådan någongång, säkert idiotbra andrahandsvärde också, samt besikting vartannat år!

ne allt finns nästan på mekonomen å det mästa är riktigt billigt. tanken är att fixa den under vintern å sen ha som söndagsturs bil i sommar..

PEJo. lätt du ska få åka en repa senare. :tummenupp

Last edited:

Lunkan

Å det spruta kyckling...
Gick med
8 May 2003
Hoj
...
r matte skrev:
tanken är att fixa den under vintern å sen ha som söndagsturs bil i sommar..

I sommar? Näääää.......skaffa ett par fulldubbade rallysulor o lek me den på isen vetja :yoparty

Vill du ha hjälp o lacka kan jag ställa upp, har ett par burkar Röd markeringsfärg o en djävulsk fantasi :)
Fast bilen har ju redan den schysta oranga KTM färgen! Vore fräckt o smäcka dit ett par feta svarta KTM dekaler på sidorna!

Sen kan du ju ta bort ljuddämparen o skriva Supermotard på bakluckan så behöver du inte köpa nån :hihi

Last edited:

sportis

Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Lunkan skrev:
I sommar? Näääää.......skaffa ett par fulldubbade rallysulor o lek me den på isen vetja :yoparty

Vill du ha hjälp o lacka kan jag ställa upp, har ett par burkar Röd markeringsfärg o en djävulsk fantasi :)
Fast bilen har ju redan den schysta oranga KTM färgen! Vore fräckt o smäcka dit ett par feta svarta KTM dekaler på sidorna!

Sen kan du ju ta bort ljuddämparen o skriva Supermotard på bakluckan så behöver du inte köpa nån :hihi

LUNKAN !! Var det du med et gäng motarder som brappade igår em på ringvägen förbi (sl)Arver bil och upp emot Odensvivägskorset? Klockan var ca 15:00

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
Lunkan skrev:

ha ha ingen dum ide. sponsrar du med feta ktm dikaler så monterar jag dom med glödje

sportis

Gick med
19 Apr 2004
Hoj
r matte skrev:
ne allt finns nästan på mekonomen å det mästa är riktigt billigt. tanken är att fixa den under vintern å sen ha som söndagsturs bil i sommar..

PEJo. lätt du ska få åka en repa senare. :tummenupp

Söndagstur, då kommer vi i remsan att passera dig fina söndagar :tummenupp

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj