T.o.m jag är helt bortasporTlovEr skrev:Helt korrekt!! 3 första bilderna då?? Också i Köpingstrakterna, några som åkte på lite Onsdagsåkning i somras borde känna igen sig..
T.o.m jag är helt bortasporTlovEr skrev:Helt korrekt!! 3 första bilderna då?? Också i Köpingstrakterna, några som åkte på lite Onsdagsåkning i somras borde känna igen sig..
sporTlovEr skrev:Helt korrekt!! 3 första bilderna då?? Också i Köpingstrakterna, några som åkte på lite Onsdagsåkning i somras borde känna igen sig..
FredR1k skrev:Jag hittar dit men kan inte förklara!
Hur många points ger det?
Edit: jag ska göra ett försök...
Jag tror att bild 3 är tagen precis på g ut ifrån Köping.
Bild 1 och 2 misstänker jag är tagna på samma ställe, även samma väg fast strax efter bild 3 mot Västerås.
r matte skrev:Så idag vart det 15 mil på motarden spruta lite grus med lunkan. resultera i en läckande packbox i framgaffeln samt att backdäcket nu mera e helt slut=)
FredR1k skrev:Jaha å hur var det med ringandet nurå?! Eller är man inte tillräckligt fint sällskap för herrn längre?
r matte skrev:uuppp sorry ringer nästa gång
En av bröderna fluff..Funatic skrev:Är det mycket vindbrus i den här hjälmen? Någon som provat?
http://www.thegadgetshop.com/pws/ProductDetails.ice?ProductID=47
r matte skrev:Så idag vart det 15 mil på motarden spruta lite grus med lunkan. resultera i en läckande packbox i framgaffeln samt att backdäcket nu mera e helt slut=)
sporTlovEr skrev:Det ser kul ut!! Kom förbi mig någongång med motard, vill prova(om jag får..?)...
Nej Lunkan det där har du fått om bakfoten, motard kör man för att man inte klarar av en sporthojLunkan skrev:Nej! Prova inte Motard för allt i världen, då kommer du vara tvungen att köpa en sen! Man får ett sjukt habegär av dom!
Brännde ett gäng ventiler på Husan i Söndags! Ha ha, den pallade inte min körstil riktigt! Vägen mellan Köping o Kolsva var alldelens för rak för att framföra motard på två hjul
Lunkan skrev:Nej! Prova inte Motard för allt i världen, då kommer du vara tvungen att köpa en sen! Man får ett sjukt habegär av dom!
Brännde ett gäng ventiler på Husan i Söndags! Ha ha, den pallade inte min körstil riktigt! Vägen mellan Köping o Kolsva var alldelens för rak för att framföra motard på två hjul
looks gooodyPejo skrev:Och nu till nåt helt annat;
Tack till sporthojsftpn etc.
sporTlovEr skrev:Backad order på denna..
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|