SGM
BTG 8:20
Kan förstå att du blev illamående, vägarna va ju rena rama bergådalbanan
Sportis är nog den siste av oss att lida av åksjuka, men det vore bra roligt...
/J
Kan förstå att du blev illamående, vägarna va ju rena rama bergådalbanan
Man får en helt annan respekt för proffsen när man försökt själv
Fyfan, trodde jag skulle klara det utan rinn faktiskt men tog typ 30sekunder så vare kört hehe. Men men det får duga denna säsong!
oj råkade visst få med en bild på regskylthållaren också, ska ju besiktiga hojen nu så det behöves tydligen.
Man får en helt annan respekt för proffsen när man försökt själv
Fyfan, trodde jag skulle klara det utan rinn faktiskt men tog typ 30sekunder så vare kört hehe. Men men det får duga denna säsong!
oj råkade visst få med en bild på regskylthållaren också, ska ju besiktiga hojen nu så det behöves tydligen.
Beställde nyss Maxxis Presa Sport, tänkte försöka kränga Pilot Road2 över blocket faktiskt. Man vill ju inte åka R1 på touringdäck även fast de har mjuka sidor
Annars har det varit stressigt som fan alltså, vill ju få hojen körklar bra så snabbt som möjligt så hoppas man får däcken senast fredag!
var det inte dessa som gjorde att sportis marksyna på hälla sist
Beställde nyss Maxxis Presa Sport, tänkte försöka kränga Pilot Road2 över blocket faktiskt. Man vill ju inte åka R1 på touringdäck även fast de har mjuka sidor
Annars har det varit stressigt som fan alltså, vill ju få hojen körklar bra så snabbt som möjligt så hoppas man får däcken senast fredag!
Samma fina rutt igen, via Kungsör och Stora Sundby-Bie Flodafors.
Almren, Härnborg, Gabor2, SGM och undertecknad fick oss en 18 mila tur och retur donken i Köping idag
Corvetten ville vara med, men han fick inte, enbart hojar när vi kör
Blir nog de sista bilderna på ett tag nu, då jag lyckades med konststycket att drämma kameran i backen när jag kom hem..lyckades rädda dessa från minneskortet, men nu är det färdigplåtat på ett tag..
Ja se ungdomen, prioritera kladdigt morgonjufs före hojåka?
Kul med bilder Sportis, trist med kameran.
Jag fumlade fram kameran lite jag med och fick ett par bilder, vassego'.
Go' tur, 'en får tacke' som det heter, jag trivs bäst när det är lagom krokigt mest hela tiden, Hälleforsnäs är berg-och-dalbana, men kanske väl smal och med lite för många dolda krön å grejer för min smak (jag är nog bara oduglig ).
Ha't gött, ses nästa gång det beger sig - i veckan blir det enduroträning...skall tydligen tävla den 10/5 i lagenduro i Etuna..
/J
Kul runda idag gubbs! Kul att någon tar med kameran
Tänkte dela med mig av lite bilder jag fick av en kompis som är fotograf (Tom Ljungqvist).
Ta inte bilderna för seriösa, tycker bara dom blev riktigt läckra, dock är kvalitén rejält nerdragen
Tänkte dela med mig av lite bilder som är seriösa, tycker jag blev riktigt läcker, dock är kvalitén rejält nerdragen
( )
Du Emil, går det att hyra in den lirarn' och ställa honom i någon fet kurva? Åkbilder får man aldrig för mycket av!
/Phulquotarn'
( )
Du Emil, går det att hyra in den lirarn' och ställa honom i någon fet kurva? Åkbilder får man aldrig för mycket av!
/Phulquotarn'
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |