Heeeelt oskyldig, har bara spakat impreza på kullen, än...dränker sorger och botar ryggvärk med en flaska rött just nu, så det blir nog inget imorgon heller.
Men det känns bättre med en halvpava Casillero del Diablo i systemet.
Hoppas du får kalasväder och en grym dag imorgon polarn'!
/J
Det blev det, det finns INGEN gatkörning som kommer i närheten ligga på banan känna hur hojen jobbar och få in det där flytet, f örstår inte riktigt alla avåkningar, folk övertar sig och skall "pressa" på, det fungerar inte så att tro man första gången skall pressa fan, det kan gå, men har ett högt, pris i form av kraschad hoj tyvärr, om folk får in flyten så kommer det lite extra fart av det, själv så ligger jag väldigt lika, varv efter varv i 15 mil...., kullen är ju mjukt böljande o fin, dock ganska teknisk bana, men jag tycker gelleråsen är värre, ökade fart med mer o hårdare inbromsningar(br aför mig för att komma förbi effektstarkare hojar som bromsar på halva rakan)takten ökade under dagen, men fick planera mina omkörningar. bl a
.för att steka en aprila touno krävdes 2 varv och vara lite lurig, då de gasar fan rakt fram, med effektstarkare o vridstarkare hoj, men är man i röven o bromsar sent, så fixar det sig i utgången ur böjen så han stektes av en 600
Undrar hur många jag kommer steke den 28