Jien
Nu med Cheyhoj
En till film från Gelleråsen. En som kraschade mitt framför mig.
[YOUTUBE-ID]5B2RzgXUEDE[/YOUTUBE-ID]
fick just se att det var en syster till betty som gick omkull :snyft
Skönt att han klarade sig bra iaf
En till film från Gelleråsen. En som kraschade mitt framför mig.
[YOUTUBE-ID]5B2RzgXUEDE[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]gSvyNvbp5bk[/YOUTUBE-ID]
Denna gången kändes det bättre, mer flyt i körningen. Ändrat om sittställningen lite, sticker inte ut benet lika långt längre bl.a. Gixxern går ju faktiskt att lägga ned mer än busan.
Nästa repa blir det nya sulor och techspec gripsters på tanken. Sen ökar vi lite till.
[YOUTUBE-ID]gSvyNvbp5bk[/YOUTUBE-ID]
Denna gången kändes det bättre, mer flyt i körningen. Ändrat om sittställningen lite, sticker inte ut benet lika långt längre bl.a. Gixxern går ju faktiskt att lägga ned mer än busan.
Nästa repa blir det nya sulor och techspec gripsters på tanken. Sen ökar vi lite till.
1:19! Det börjar gå undan nu
Min varvräknare i mobilen fick det till att några var höga 1.18 å 1.18 e 1.18.
Det som blinkar till vänster är bensinmätarn.
Min varvräknare i mobilen fick det till att några var höga 1.18 å 1.18 e 1.18.
Det som blinkar till vänster är bensinmätarn.
Så du minskar tiderna med mer än 4 sekunder per träning T-Bag....
Så efter 2 träningar till så är du om mig och är upp i toppen i R1000 fältet, ytterligare en träning så spöar du de flesta i PRO Superbike .
Själv köpte jag till mig 1 sekund på gelleråsen genom att skaffa en snabbare hoj. Tänk om man hade haft din talang.
Har studerat qungen´s 1.14 varv från den 10/6 och analyserat min egen körning. Så jag har sett vad som krävs.. frågan är ju bara.. Hittar man känslan och vågar man?.
Om det bara räcker med 2 träningar till äre väl bara o ta licens och kvala sen borde väl saken vara biff för en seger i R1000?
Har du några ombord filmer från när du kör på åsen?
Har studerat qungen´s 1.14 varv från den 10/6 och analyserat min egen körning. Så jag har sett vad som krävs.. frågan är ju bara.. Hittar man känslan och vågar man?.
Om det bara räcker med 2 träningar till äre väl bara o ta licens och kvala sen borde väl saken vara biff för en seger i R1000?
Har du några ombord filmer från när du kör på åsen?
Där är nått som jag funderat på många ggr. När en vanlig svensson ligger och tänjer gränser (rr-bana, crossbana eller vad som helst)... ligger så pass nära gränsen att man kanske går omkull nån gång, så finns det alltid nån som kommer och kör om en som ingenting ändå. Såna personer måste ju ha gått över gränsen flera ggr om kan det kännas som. Det skummaste av allt är att det finns folk som kör om även dessa jeppar med lätthet.Tänk på att ju fortare det går, dessto svårare blir det att kapa sekunder samt att övervinna känslan att nu kommer jag krascha i varje böj kommer att öka i samma takt..
Där är nått som jag funderat på många ggr. När en vanlig svensson ligger och tänjer gränser (rr-bana, crossbana eller vad som helst)... ligger så pass nära gränsen att man kanske går omkull nån gång, så finns det alltid nån som kommer och kör om en som ingenting ändå. Såna personer måste ju ha gått över gränsen flera ggr om kan det kännas som. Det skummaste av allt är att det finns folk som kör om även dessa jeppar med lätthet.
Måste ju bero på materialet.
Där är nått som jag funderat på många ggr. När en vanlig svensson ligger och tänjer gränser (rr-bana, crossbana eller vad som helst)... ligger så pass nära gränsen att man kanske går omkull nån gång, så finns det alltid nån som kommer och kör om en som ingenting ändå. Såna personer måste ju ha gått över gränsen flera ggr om kan det kännas som. Det skummaste av allt är att det finns folk som kör om även dessa jeppar med lätthet.
Måste ju bero på materialet.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |