SGM
BTG 8:20
På eftermiddagen bytte vi upp oss från grupp 2/4 till snabbaste för att få lite ro eftersom det var 40 pers och rena anarkin i 2:an.
I nya gruppen gick det bra mycket snabbare men man kunde slappna av och träna på saker i sitt eget tempo utan att bli torpederad av "goretexkaratehondan"
Sista passet avslutades med en gixxerkrasch efter rakan.
Några bilder då..
Goretexkaratehondan. Jadu, maken till underliga tilltag får man leta efter.
Gixxern som dunkade ikull tror jag var samma filur som tyckte vi fick plats två samtidigt in mot apex på Trösen...heeelvete så han skrämde mig, vinglade upp på curbsen och hann bara med att hytta med näven åt'n. Vit nyare gixxer vill jag minnas.
Lite bilder ur min fick-kamera-apparatur.
Svinslut SGM, fotoklubben har sammanträde, glass och studier av "juniour 125"-klassen på läktarn, Suras eget roadracingteam med Robert Lönnroos bakom spakarna (1,19 på åsen...på cykel-gat-däck och vad, 30 pållar?), Robert på 125:an, mongon tejpar dekaler på lacken alltså... och sist men inte minst, ett par seKcsiga italienskor i depån.
Badet blev i Sura ikväll, mötte Jien på E18 strax innan 18.00, och förbannade min oduglighet att man inte ramlade förbi donken på en java....jaja, badet lockade mer.
Ses!