Filmer och Bilder

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Hoj
ZX-10R 2011
Tackar för filmen skoj o se, även fast jag inte ser mig själv alls.. ;) En tanke bara.. Sportis som är SMC instruktör.... tycker han bromsar lite väl sent och in i kurvorna. :va Hade jag vetat att han legat bakom hade jag ALDRIG släppt om honom.. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=ZenDULP2uIg

Från gröndal 100925 Snabb grupp körpass 6 innehållande T_bag. jag & sportis som jag vet namnen på iaf..
Klipp bearbetas fortfarande så kvaliten kan vara dålig.

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Tackar för filmen skoj o se, även fast jag inte ser mig själv alls.. ;) En tanke bara.. Sportis som är SMC instruktör.... tycker han bromsar lite väl sent och in i kurvorna. :va Hade jag vetat att han legat bakom hade jag ALDRIG släppt om honom.. ;)

Är bara så duttilutt på bromsen, en "dum" egenskap som skall bort:D

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Hoj
Suzuki GSXR1000
Just ja, jag har ju inte skickat upp en bild på extrahojen (såhär 1 månad i efterhand)

Bifogat

• R198.jpg
    R198.jpg
    48.5 KB · Visningar: 92

sportis

Gick med
19 Apr 2004
Hoj
i´m in love

Nu är jag nog fanimej kär:)

Italienska på1200 cc, 130 hk, lätthanterilig, säkert billig försäkring, abs-bromseri, nu väckte ha begäret en liten gnista i mig!
http://www.fastbikes.se/index.php/filmer/filmer/3367-aprlia-dorsoduro-1200-pa-film

Mer kubik behövs inte, mer effekt behövs inte, lagom busig, lagom rå, alldeles lagom på stor och liten bana, kvalitén är väl ett aber:va

Sitta mer upprätt är ganska bekvämt.:)

Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Ducce Streetfighter Sportis, du vet att du vill. ;) Aprilias egna motorer litar jag inte längre på än man kan slänga dem, annat är det med Rotaxpärlan i gammelmillen. :yoparty

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Sov gott italienskan! Vi ses ju varje dag ändå hon och jag, men det blir inget mer nu innan april 2011.

Vilken härlig dag det blev att ta sista turen på, superfint bland färgglada träd, virvlande löv och strålande solsken. :banana

Bifogat

• sista turen 2010.jpg
    sista turen 2010.jpg
    244.6 KB · Visningar: 69

sportis

Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Sov gott italienskan! Vi ses ju varje dag ändå hon och jag, men det blir inget mer nu innan april 2011.

Vilken härlig dag det blev att ta sista turen på, superfint bland färgglada träd, virvlande löv och strålande solsken. :banana

Var inspirerad att ta en tur idag på dan, men tid finnes inte för sådant nu alls på vardagar...:mad:

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår