Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HAHAHA, den där filmen hade MÅNGA poänger, den ska jag spara. Köping ÄR och FÖRBLIR Sveriges gråaste och tråkigaste stad utan konkurens.sporTlovEr skrev:2639992En film som gör en glad och stolt över att bo i Köping!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=505TwTq6hK4
supermoppe skrev:2643466Pratade nyss med farmor (bosatt i Köping) via telefon. Senaste nytt är att att stans enda bio kanske måste läggas ner pga. för lite besökande. Så NU ska dom satsa på att få ut pensionärerna på bio så att statestiken höjs.
Förlåt att jag att jag har sån skadeglädje över just Köping men den där filmen var så klockren och stämde in så bra.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sporTlovEr skrev:2639992En film som gör en glad och stolt över att bo i Köping!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=505TwTq6hK4
FredR1k skrev:
FredR1k skrev:
R-Sickan skrev:2665374Vad är det för pöööllll under Sthålis hoj............![]()
Vid sidostödet![]()
R-Sickan
Lunkan skrev:2698325He he, va bara tvungen å posta in våran exilenta avskjutningsramp för 4-tackts raketer...
Lunkan skrev:2698325He he, va bara tvungen å posta in våran exilenta avskjutningsramp för 4-tackts raketer...
Lördagsnöje
Skorpan höll koll
![]()
Klockrent!!!!!He he, va bara tvungen å posta in våran exilenta avskjutningsramp för 4-tackts raketer...
Var hittade du snön? Och vart kom myrsloken ifrån?![]()
Och var är hastighetsmätarvajern...
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning